Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Anya schreef:oh zo. Neuh niet nodig. Heb officiele Office thuis. kreeg ik van de gemeente vanwege thuiswerken. Das dan weer het nadeel. Je mag nu ook 's nachts werken.
johnnie schreef:evitatinkle schreef:onze paardjes krijgen van alles uit de boer zijn moestuin. Alleen de wortels niet, maar die komen van een speciale leverancier.
Hier 15 kg voor 2,25 euro wel paardewortels
Anya schreef:Meestal wordt de overheid er wel beter van hoor John. Wat ik overdag niet afkrijg moet gewoon 's avonds of in het weekend. Zit bijvoorbeeld nu te bokken én een projectvoorstelletje te voorzien van een begroting (zoekt kotssmiley om te laten zien dat dat mijn favourite onderdeel niet is).
evitatinkle schreef:ach ja, die stappenplannen, modellen, 7 p's w's enz
Dat heb ik op mijn supertheoretische management opleiding ook moeten leren. Niet dat ik het al een keer heb toegepast want afgezien van enkele situaties heb je er in het echte leven er helemaal niks aan.
8 stappen om je laptop te fixen:
1. Spreek hem luid en duidelijk toe
2. Ga op zijn level zitten en kijke hem direct aan
3. Als hij aggressief terug kijkt, neem dan een onderdanige houding aan
4. Ga nooit smeken
5. Ga nooit dreigen, hij is not impressed
6. Doe de klep dicht en sluip zachtjes achter zijn rug om zodat hij je niet ziet
7. Als je tot ongeveer 1/2 meter genaderd bent, pak de laptop vlug bij zijn kladden en houd hem in de houdgreep
8. Geeft hij nog niet toe, gooi hem dan het raam uit
Dat zal hem leren.