Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
zal jouw opmerking doorgeven aan de eigenaresse, geen idee of ze daar over nagedacht heeft...
en daar was hij dan soms ook best extreem in. RBI vind ik inderdaad wel het lastigste om mee te spelen. Stelt mijn geduld heel erg op de proef
Tegenwoordig is hij meer richting het midden gekomen, behalve bij mijn bijrijder daar heeft hij nog uitspattingen.
Tot bedaren gebracht en we hebben heel goed kunnen afsluiten gelukkig. Vandaag was hij weer heppie de peppie en toch volgzaam, op naar onze les van Anna volgend weekend!
2x maar de eerste keer was soort van zijn eigen schuld want hij wou door een plas heen terwijl hij er gewoon om heen kon en toen ging hij in een keer rennen. De 2e keer wou ik hem in galop hebben maar ik had hem in te veel buiging en toen werd het te moeilijk en ging hij steigeren
en hij is verder enorm mensgericht en betrouwbaar
), ik was zo geschrokken dat ik hem weg gejaagd heb uit mijn ruimte...iets te hard zag ik meteen, hij bleef wel mooi rond mij cirkelen.
), dit zet me steeds weer een stap achteruit door de spanning die weer opgebouwd wordt...man man man, wat een gedoe toch elke keer, vervelen doe ik me nooit

zo leuk. Men dag kan ni meer stuk! 
mindful schreef:Anne_GTI schreef:Mijn vos is even de weg kwijt. Zijn maat is gisteren voor zijn ogen verongelukt. Heel triest en angstig paard nu.
onee, hoe erg![]()
wat is er gebeurd, dan?
mindful schreef:O mannekes, ik heb zooon goei nieuws![]()
Heb vandaag met een totaal 'zen' paard gereden![]()
met men nieuwe 2de handse bbpad, zaaaaaalig was da!!! joehoe!!!
Er zijn massa's foto's genomen maar deze heb ik nog niet ontvangen...komen nog want die wil ik zo graag met jullie delen!
We zijn een team aant worden, zo leuk om te zien hoe hij op mij gefocust is als ik wag stap of iets ga halen en hij moet op me staan wachtenzo leuk. Men dag kan ni meer stuk!
Echt tof!

Je moet compleet in de wolken zijn! Wat heerlijk!