Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
anneliesdj schreef:Ik word nu idd ook erg nieuwsgierig naar die video, wil degene die hem heeft het niet plaatden??
monya schreef:anneliesdj schreef:Ik word nu idd ook erg nieuwsgierig naar die video, wil degene die hem heeft het niet plaatden??
Yep, zal niet geplaatst worden om diverse redenen.
garny95 schreef:wat bedoel je daarmee ?
monya schreef:garny95 schreef:wat bedoel je daarmee ?
Precies wat daar staat. Om diverse redenen zal de maker het filmpje hier niet plaatsen.
Timbers schreef:Denk dat we de keuze van de maker gewoon moeten respecteren
anneliesdj schreef:Precies wat daar staat. Om diverse redenen zal de maker het filmpje hier niet plaatsen.
Maroush schreef:Timbers schreef:Denk dat we de keuze van de maker gewoon moeten respecteren
Dat lijkt me idd een goed idee
En zonder filmpje lijkt de discussie me verder ook niet erg zinnig, want de meesten weten toch niet wat er gebeurd is
Timbers schreef:Denk dat we de keuze van de maker gewoon moeten respecteren
Waratje schreef:Ik denk niet dat die persoon aan ons verantwoording hoeft af te leggen. De keuze is gemaakt om het niet te plaatsen, dat is het goed recht van de filmer en dat besluit hoeft niet aan ons te worden uitgelegd.
Nadya schreef:Nou Poes, ik vind het toch echt een stuk fijner als mijn paard bij mij wil zijn, omdat hij het fijn vindt om bij MIJ te zijn, dan dat 'ie alleen maar komt omdat hij wil eten. Ik vind dat toch echt twee hele verschillende motivaties van het paard uit.
Miryamk schreef:En áchter de schermen kijken
simodi schreef:Ik denk ook dat we wel zo'n beetje klaar zijn met dit onderwerp ... alles is uitgekauwd, bijna niemand die een reactie geeft was erbij en we krijgen geen foto's of filmpjes te zien.
Wat mij betreft: jammer, had er graag inhoudelijk meer over gehoord en zeker gezien. Volgende keer maar weer zelf naar een evenement toe gaan!