OK da's weer overdreven, maar ik heb mijn verontschuldiging nog steeds niet aangeboden, ben het ook niet van plan, verwacht dat ze wel zo volwassen kan reageren dat ik eerlijk gejureerd word, zoniet, jammer, eerder jammer voor haar dan voor mij. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
OK da's weer overdreven, maar ik heb mijn verontschuldiging nog steeds niet aangeboden, ben het ook niet van plan, verwacht dat ze wel zo volwassen kan reageren dat ik eerlijk gejureerd word, zoniet, jammer, eerder jammer voor haar dan voor mij. 
Oakland1990 schreef:Dan flippen ze helemaal, stel je voor dat meer mensen dit gaan doen! Dan krijgen we zo'n mislukte cowboymanege (woorden van instructie) Tja ik vrees dat er geen hoop is voor deze stal, te vastgepind op het bit
En bij mijn weten zit de rem toch echt in je zit en ook wel in je stem als extra. Misschien moet je stiekem alle hoofdstellen een keer verstoppen en zien wat er gebeurt, want het zijn ook vast van die mensen die elke dag moeten rijden
Haha nee sorry flauw grapje, maar goed mijn mening erover heb ik al eerder gegeven
Lekker bitloos rijden als jij dat wilt!
jiehaaa schreef:En een setje!
) en lichtblauwe peesjes en achteraan lichtblauw gebandageerd, moet je ze zien kijken
Ja hoor! Mijn setje en broek maken me Anky²
Ach ik zal ze nooit begrijpen.
)