Horsemanship dag Arnhem

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Esther_

Re: Horsemanship dag Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-07 09:26

Wat is de PLIP-uitslag? Die heb ik denk ik gemist. Stond er ook iemand met z'n paard in de eigen stallen van mansour?

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-07 12:54

De 4 PLIP's die ik gezien heb gaven ongeveer een gelijk beeld in oplopende mate van 'slechtheid'.
De beste afdruk gaf het westernzadel, maar dat kan deel verklaard worden doordat IMO de PLIP eigenlijk te klein is voor een westernzadel en de 'klei' dus een minder diepe indruk kán maken.
De engelse zadels gaven allemaal te veel druk van voren (achter de schouder) oplopend tot soms ook richting de nierpartij.

Equidea

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-07 15:17

Iig heeft iedereen mijn moeder wel gemeet denk ik *de knorrige wc dame* en van de 300 fotos die gemaakt zijn, staat alleen mijn kraag op 1 van de foto's Bloos!

Afbeelding

Angela

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-07 16:09

DubbelDun schreef:
De 4 PLIP's die ik gezien heb gaven ongeveer een gelijk beeld in oplopende mate van 'slechtheid'.
De beste afdruk gaf het westernzadel, maar dat kan deel verklaard worden doordat IMO de PLIP eigenlijk te klein is voor een westernzadel en de 'klei' dus een minder diepe indruk kán maken.
De engelse zadels gaven allemaal te veel druk van voren (achter de schouder) oplopend tot soms ook richting de nierpartij.

Idd. De plip onder het westernzadel was ook niet helemaal oke, en het zadel eigenlijk net te lang voor de rug van het paard. de plip onder het westernzadel geeft nooit een echt goed beeld, en moet eigenlijk voelen wat er is gebeurt.

Mijn zadel gaf ook aan de voorkant iets te veel druk, wat verholpen kan worden door de singelstooten in een V te laten leggen, zodat de singel het zadel niet meer naar voren trekt. Het zadel lag namelijk wel goed, maar werd door de singel tijdens het rijden iets naar voren getrokken.

Angela

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-07 16:11

laartjuh schreef:
Iig heeft iedereen mijn moeder wel gemeet denk ik *de knorrige wc dame* en van de 300 fotos die gemaakt zijn, staat alleen mijn kraag op 1 van de foto's Bloos!

[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto-VDOBCZQM.jpg

Waar zijn de foto's te vinden???

Equidea

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-07 16:15

_angela_ schreef:
laartjuh schreef:

[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto-VDOBCZQM.jpg

Waar zijn de foto's te vinden???

www.mansour.nl

Esther_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-07 16:20

Afbeelding
De enige foto waar ik op sta. Paard was braaf en keek nergens naar.

Angela

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-07 16:29

Afbeelding
Afbeelding

Ik met mijn Witte vent Lachen

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-07 16:44

Jauke met zijn fans!
Afbeelding
Ik had totaal niet in de gaten dat er een fotograaf foto's stond te maken! Heel grappig om dit moment terug te vinden op de site Haha!

Marthe__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-07 16:47

_angela_ = OOOOOOOOOOOOOOOO.. ik vind het echt een super leuk paardje.. Lovers
Echt waar ik vind da zoo leuk.. Hij is wel mooi wit zeg. heb heb je het voor elkaar gekregen Tong uitsteken

Marloes__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-07 16:48

Knappe Jauke! Ik heb maar een klein deel van jullie demonstratie gezien aangezien we op dat moment stonden te praten met Donald Newe.

Overigens stond ik 's morgens vroeg bij jullie stand met de slimme opmerking: 'Hé die foto's stonden op bokt' Clown

Angela

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-07 17:03

Marthe__ schreef:
_angela_ = OOOOOOOOOOOOOOOO.. ik vind het echt een super leuk paardje.. Lovers
Echt waar ik vind da zoo leuk.. Hij is wel mooi wit zeg. heb heb je het voor elkaar gekregen Tong uitsteken

Dank je Lachen

Als ik met Witte en clinic of wedstrijd heb, dan gaat hij altijd eerst even onder de douche. Goed schrobben met een borstel, en hij is weer helemaal wit. Hij vind het douchen niet erg, en het kan gelukkig met warm water.

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-07 17:05

Marloes__ schreef:
Knappe Jauke! Ik heb maar een klein deel van jullie demonstratie gezien aangezien we op dat moment stonden te praten met Donald Newe.

Overigens stond ik 's morgens vroeg bij jullie stand met de slimme opmerking: 'Hé die foto's stonden op bokt' Clown

Ah, was jij dat! Clown Was wel echt grappig hoor, enneh, je was niet de enige die de foto herkende! Wij wisten meteen wie er van bokt waren want die riepen meteen iets over de foto *LOL*

Xantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-07 17:56

Hee Marloes was jij er ook? Verward
Heb je helemaal niet gezien.

Wel heb ik jou gezien Danielle (amable)
We keken elkaar aan en lachten naar elkaar, zo raar dan denk je dat je iemand kent maar je weet niet zo snel waarvan.
Ik zit ook op het Lusi forum en het barokke paardenforum, mijn naam is daar Xantha.

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-07 18:04

_angela_ schreef:
ikke schreef:
Bij-de-weg _angela_ was jij dat met dat witte paard wat even gezellie met een klein bruintje mocht neuzen op de parkeerplaats bij de Brandweer?

Ja, dat was ik! was jij die bij het bruintje hoorde??? Witte vond haar erg lief, wilde meteen in de buurt blijven Ja

Yep, ik had het bruintje gebracht.
Overigens mag je best eens komen rijden hier, kan Witte weer bij bruintje zijn Haha!

Marloes__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-07 18:39

Jolynn schreef:
Hee Marloes was jij er ook? Verward
Heb je helemaal niet gezien.

Wel heb ik jou gezien Danielle (amable)
We keken elkaar aan en lachten naar elkaar, zo raar dan denk je dat je iemand kent maar je weet niet zo snel waarvan.
Ik zit ook op het Lusi forum en het barokke paardenforum, mijn naam is daar Xantha.

Jaaaaa ik was erbij! Ik had 's morgens een cursus van Helga Meurs 'Introductie Natural Horsemanhship'. Maar we kwamen natuurlijk ook vooral voor de demonstratie van Donal Newe Haha!

Heb jij nog cursussen gevolgd?

Xantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-07 20:43

Nee, alleen gekeken en lekker geshopt
Ben samen met Sabine geweest.

Kkkaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-07 21:18

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-07 21:24

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-07 21:25

Geen foto's van Donald Newe?

Esther_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-07 21:33

Waratje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-07 12:56

_angela_ schreef:
nee, zie een stukje hierboven waar staat dat Ikke wist dat Witte met het bruine paardje had gesnuffelt. Daarna kwam dat wij ongemerkt gemeet hebben, dus ik dacht dat je misschien bij Ikke was....

Nee, dat was ik en het bruintje hoort bij mij Knipoog
't Bruintje vond jouw Witte ook erg sympathiek en zeker een stuk leuker dan een andere (iets minder) witte die ze wat later tegenkwam. Het contrast in haar reacties was erg grappig Haha! (zwaar afkeurende en afwijzende blik naar kereltje dat met veel te veel poeha naar haar toe wilde komen)

Angela

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-07 13:15

Waratje schreef:
_angela_ schreef:
nee, zie een stukje hierboven waar staat dat Ikke wist dat Witte met het bruine paardje had gesnuffelt. Daarna kwam dat wij ongemerkt gemeet hebben, dus ik dacht dat je misschien bij Ikke was....

Nee, dat was ik en het bruintje hoort bij mij Knipoog
't Bruintje vond jouw Witte ook erg sympathiek en zeker een stuk leuker dan een andere (iets minder) witte die ze wat later tegenkwam. Het contrast in haar reacties was erg grappig Haha! (zwaar afkeurende en afwijzende blik naar kereltje dat met veel te veel poeha naar haar toe wilde komen)

Aha! Grappig hoor Lachen Witte is een paard dat een ander paard of wel, of niet leuk vind. Als hij een ander paard leuk vind, dat toont hij meteen interesse en wilt even neuzen. Doet ie altijd heel lief en zorgzaam op zo'n moment. Toont hij geen interesse, dan vindt ie het maar niks en gaat er het liefste met zijn kont die richting op staan (gelukkig niet trappen) Haha!

maaike93

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-07 20:30