Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:en een extra hoog voorboogje.
nienke07 schreef:@ Pellie: SchoftvrijheidHet klonk mij ook raar in de oren in eerste instantie.. maar de maker van de Ghost heeft volgens BZ een 'schofterige' warmbloed.. en die rijd er met volle tevredenheid lange tochten mee!
pmarena schreef:Zijn ze tegenwoordig van een ander materiaal dan
Want bij deze beweegt er echt niks hoor
Daarom was hij ook te krap voor Rena.
Citaat:Ik ben net terug van mijn dagrit.
Met Vasthi van Bokt ben ik samen met haar paard en Femke naar Soest gegaan,(met de trailer) en daar hadden we afgesproken met nog meer tinkers.
We waren met ik geloof 7 tinkers,en 1 ervan reed ook boomloos,en 1 reed net als ik bitloos.
Het was een intensieve leuke rit,en alle paarden waren voorbeeldig.
We hebben gegalopeerd,en flinke stukken gedraafd.
Onderweg geluncht.
Geen drukplekken,het zadel (ghost) bleef mooi liggen,op de plek,en de ruggegraad was op een klein stukje na helemaal droog.
(het hele paard was weer nat)
Alles ging helemaal toppie,maar nu ben ik bekaf..
Net thuis,en we gingen vanmogen om 9 uur met de paarden van stal,dus dat is best vermoeiend.
Ik ga nu eerst lekker wat eten,en op de bank liggen.
Pellie schreef:Het grote verschil van boomzadel naar boomloos heb ik natuurlijk niet,want ik reed al boomloos,maar ze liep er goed onder.mooi zeg, het is jullie dus goed bevallen, hoe loopt femke er onder?
calimerootje schreef:ik zou de ghost ook weleens willen testen het lijkt me maar heel raar op zo een klein zadeltje. maar als ik jullie reacties lees is het wel een fijn zadel