katiavl schreef:Of aan het feit dat mensen zich maar druk maken over één persoon. Die al weinig heeft gepost?
..en niet het topic is. HC als forumpersoon is gewoon een soort stripkarakter geworden waar verschillende lezers hun eigen perceptie van tekenen. Al ergens vóór Plussies 1 is dat ontstaan en in Plussies was dat af en toe ook razend interessant om te zien ontwikkelen. Er komen bij tijd en wijle nu nóg voor míj symbolische 'running-gags' van zeg 2 jaar terug naar boven.
- ik heb een confiture sinasappel sausje opstaan dus nu weer even memopauze, even roeren nu
Een onderliggend onderwerp is het fenomeen van forumcommunicatie. Daar komen verschillende unieke fenomenen bij kijken.
Nu het toch al paginas over HC gaat, (ik schrijf bewust niet míj, want dat is allang niet meer van toepassing) lijkt het míj erg interessant om de lezers elk een eigen profielschets te laten maken van HC.
- even roeren
Dat dan afzetten tegen verschilende topics als HC met zoonlief, HC lesgeefmens, HC romanticus, HC eco-boer, HC keukenprins etc.
Alleen dáármee al krijg je een hoeveelheid verschillende facetten waar een diamant van zou gaan blozen.
Dat staat dan nog even los van míj, de echte persoon

Maar goed, het topic mag dan een eind van de basis zijn, de blikvertroebelende associaties met het begrip 'natuurlijk', het is wel héél zinvol en informatief.
Dat mijn forumkarakter HC af en toe persoonlijk onheus bejegend wordt vind ík geen probleem en juist een goede illustratie.
Ik hoop dat de bewakers het nog éven laten lopen.
- weer roeren

HC