Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
chevax schreef:Maar goed, het probleem van mijn paard was nu eenmaal niet op te lossen dmv natuurlijk bekappen. Dus moet je dan vasthouden aan je overtuiging dat beslag niet goed is, terwijl onderzoek, gevolgd door praktijk anders uitwijzen?
chevax schreef:En als ik moet kiezen tussen de expertise van mijn DA en hoefsmid óf die van iemand die (daar ben ik weer) een tweedaagse cursus heeft gevolgd en niet geloofwaardig overkomt, dan is de keuze snel gemaakt.
Pletje123 schreef:Is er al iemand die een brief gaat schrijven naar de Hoefslag? Er staan iedere week weer ingezonden brieven in
Needje schreef:Zijn er maar 2b gediplomeerde NBers?!
En die doen dus in heel Nederland de paarden van mensen die hun paard natuurlijk bekapt willen hebben?!? Lijkt me niet. Oftewel, er zijn een hele hoop mensen die dus wel alleen een 2 daagse cursus gehad hebben en wel aan andermans paarden gaan prutsen. (of ze waren al traditioneel, en zijn overgestapt. Maar dat zullen er niet veel zijn)
En die doen dus in heel Nederland de paarden van mensen die hun paard natuurlijk bekapt willen hebben?!? Lijkt me niet. Oftewel, er zijn een hele hoop mensen die dus wel alleen een 2 daagse cursus gehad hebben en wel aan andermans paarden gaan prutsen. (of ze waren al traditioneel, en zijn overgestapt. Maar dat zullen er niet veel zijn)
Needje schreef:In mijn ogen ook niet. In de natuur hebben ze geen ijzers onder, dus ook geen kunstof ijzers
arno8 schreef:Wat mij betreft heeft natural balance niks met natuurlijk bekappen te maken.
Wendy schreef:arno8 schreef:Wat mij betreft heeft natural balance niks met natuurlijk bekappen te maken.
En volgens mij heeft het net zoveel (of weinig) met natuurlijk bekappen te maken als strasser.
arno8 schreef:Welke origine? Bedoel je dat je eerst de opleiding tot hoefsmid hebt gedaan of bedoel je dat je nooit 1 boekje aangeraakt hebt?