Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Basje98 schreef:Oh, en voor wie geinteresseerd is, ik heb het duitse nevzorov-artikel en zou het kunnen vertalen...
Paardentango schreef:Het blijft een leuk kunstje, hoge school zonder tuig en een hele dvd met hoe iedereen dat moet doen. Knap hoor.
Maar wat ik het meest knap aan het staaltje vind is wat het met mensen doet.
De meeste Goeroes doen iets met paarden
Cassidy schreef:Paardentango schreef:Het blijft een leuk kunstje, hoge school zonder tuig en een hele dvd met hoe iedereen dat moet doen. Knap hoor.
Maar wat ik het meest knap aan het staaltje vind is wat het met mensen doet.
De meeste Goeroes doen iets met paarden
Als je niet goed met mensen bent, zien de meesten mensen ook niet dat je het talent hebt bij de paarden. En heel vaak sluit het een het ander uit...of je bent goed met de paarden en hebt het niet zo op de mensen, of je leeft je uit op de mensen en hangen de paarden er maar een beetje bij....
Basje98 schreef:Ja super, ga er dan van het weekend mee beginnen. Geen garantie voor fouten hoor, mijn duits is na vier jaar duitsland beter dan mijn Nederlands![]()
Mag het dan wel zomaar op het internet of krijg ik dan gezeur vanwegen auteursrechten etc...?
Jen33 schreef:even voor de NHE forumers... wat van informatie kan ik nog meer geven op het forum zodat ze een goed beeld kunnen krijgen van mij? tis nu al even geleden dat ik wat geplaatst heb maar er zijn eigenlijk geen reacties.. hoe gaat het precies in zn werk?:) even in het nl is het makkelijker haha anders zit ik weer zo een paar uur achter de vertaal machine
hns schreef:Als ze willen dan komen ze vanzelf wel naar mij, en dit gaat zonder strijd of stress etc. Er zijn al genoeg goeroes die het alleen voor het geld doen én voor de naam.
Paarden zijn voor mij het belangrijkste alles eromheen interesseert me niet.
atreyuevita schreef:Ja en dan?
Ach ja, degenen die zich ervoor interesseren kunnen verder lezen over hem en dan een mening vormen en de anderen niet. Ieders eigen keuze