Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
simodi schreef:Marigold schreef:wat ik zegmaar een klein foutje in het boek vind (en dat is alles hoor) is dat ze aanraden om plakjes wortel te geven.
terwijl overal altijd gewaarschuwd wordt voor plakjes wortel ivm kans op slokdarmverstopping.
Dat dacht ik dus ook altijd .... en was ook mijn reactie toe ik het las in het boek! Maar bijna niemand weet dat ...
Cassidy schreef:Ongeacht de leeftijd van het paard moet het sneller gaan, maar dan moet je toch wel meer tijd investeren dan een keer per week, en dan moet je het wel goed doen, dat oefenen.
Quote Parelli: "Practice does not make perfect, perfect practice makes perfect"
Amani schreef:Hallo!
Ik zie heel vaak dat het boek Grondwerk van Inge Teblick op dit onderdeel van het forum word aangeraden. maar mijn vraag is: wat staat er zoal in? Zijn het vooral praktijk oefeningen of veel theorie? Staan er spelletjes in die je met je paard kunt doen? Heeft iemand dit boek gelezen en wat vond je ervan? Ik heb ook al op de site van paardentips gekeken maar het word me niet echt duidelijk of er in dit boek vooral een lang verhaal staat of dat er allerlei oefeningen in staan.
Alvast bedankt voor het reageren.