Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
leandrotje schreef:ik ga vanuit beilen maar ik rijdt ook al met anderen mee.
Liedje schreef:sronnie schreef:Kan er niet een mini bokt meeting van gemaakt worden?Loop ik iig niet alleen rond
Gewoon een boktlogo en een nh-forum logo opspelden met je forumnaam eronder![]()
Liedje schreef:Ja maar dan zul je zien... loop ik als enige met twee van dioe logo's op- Kei voor l*l
Liedje schreef:Whaha wanneer gaat iedereen dan ? Wij gaan tegen een uur of 10 geloof ik( Mijn ouders kennende zal het wel wat later worden
)
ikke schreef:Liedje schreef:Whaha wanneer gaat iedereen dan ? Wij gaan tegen een uur of 10 geloof ik( Mijn ouders kennende zal het wel wat later worden
)
zaterdagavond al. De NVVR-stand is geopend tijdens het seminar! Oh enne jij speciaal wordt verwacht op de stand!!
jasmijntjuh schreef:Okee.. goed dat ik dat weet
Wordt dus morgen eerst om 8 uur langs een pinautomaat fietsen
Arabesk schreef:ik weet nog niet precies hoe laat ik er ben en wat het programma is, maar we kunnen wel bijv. op een bepaald tijdstip even bij Callippo's standje 'meeten'
zal ze leuk vinden, wordt het ineens heeeel druk daar en da's goeie reclame
Arabesk schreef:Arabesk schreef:ik weet nog niet precies hoe laat ik er ben en wat het programma is, maar we kunnen wel bijv. op een bepaald tijdstip even bij Callippo's standje 'meeten'
zal ze leuk vinden, wordt het ineens heeeel druk daar en da's goeie reclame
13.00h bij Callippo's standje of missen we dan een demo?
sronnie schreef:Ik ga uiteindelijk toch maar niet, niemand kunnen vinden om mee te gaan
DendroFleur schreef:sronnie schreef:Ik ga uiteindelijk toch maar niet, niemand kunnen vinden om mee te gaan
Niemand??? Volgens mij gaan er heel veel heen. Later heb je weer spijt als je alle verhalen leest.
sronnie schreef:Ik ga uiteindelijk toch maar niet, niemand kunnen vinden om mee te gaan