Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Mazzel-meid schreef:Daar ben ik ook wel benieuwd naar Dunja!
Ik verwacht het testzadel deze week.. ben benieuwd!
Zal in elk geval wat foto's maken
_Dunja_ schreef:Ik heb niet het hele topic gelezen maar rijd er ook iemand wedstrijden met dit zadel?
Als je aan het rijden bent is het net zoals een gewoon dressuurzadel of is het toch lastiger om bepaalde hulpen aan te geven (zoals wijken etc).
mirkip schreef:pfoe, de wachttijd van degene die ik net gemaild heb is 12 weken![]()
3 maanden dus... wel erg lang om het met een zadel uit te houden waarvan ik twijfel of ie goed past...
wat is een pommel eigenlijk precies, en waar is die voor?
en bij welk paard kun je welke pommel gebruiken? (grappig woord om uit te spreken eigenlijk)
jacqie70 schreef:mirkip schreef:
Je kan Sietske Nobel even proberen van Singlefooters. Waarschijnlijk is de wachttijd daar korter.
mirkip schreef:pfoe, de wachttijd van degene die ik net gemaild heb is 12 weken![]()
3 maanden dus... wel erg lang om het met een zadel uit te houden waarvan ik twijfel of ie goed past...
wat is een pommel eigenlijk precies, en waar is die voor?
en bij welk paard kun je welke pommel gebruiken? (grappig woord om uit te spreken eigenlijk)
mirkip schreef:Ja dan maken die drie weekjes ook niet zoveel meer uit.
oké thanks![]()
ja het is wel duidelijk, denk dat ik in dat geval de brede nodig heb.
pmarena schreef:Het zal er net aan liggen hoeveel aanvragen er binnen zijn gekomen , de ene keer zal een wachtlijst bij de 1 korter zijn , de andere keer bij een ander