Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Nadya schreef:Ik had hele goede ervaringen met Wout Overbeeke, maar helaas is hij gestopt met bekappen. Bjorn Rhebergen neemt het nu over (is inmiddels 1x geweest), maar ik hoorde al van Bjorn dat hij deze regio ('t Gooi) waarschijnlijk weer over gaat doen naar Natural Balance. Het is gewoon te ver voor hem (hij komt uit Apeldoorn/Epe).
Bjorn heeft mijn paard trouwens prima bekapt, rustig de tijd voor genomen en hij legde van alles uit. Dat deed Wout ook altijd. Hij Parelli-de wat met Sam (deed Wout ook regelmatig) en toen kon hij hem los bekappen. Terwijl Sam vaak gaat draaien als er vreemden aan zijn benen zitten. Echt mooi om te zien en ik hoefde zowaar niets te doen, alleen maar betalen, hahaha.......
Mocht iemand nog een goede, vriendelijke NBer weten omgeving 't Gooi/Loosdrecht dan hoor ik het graag.
Linnie815 schreef:. Ik heb wel geprobeerd een afspraak te maken met Klaas Feuth, maar die kan blijkbaar heel moeilijk afspraken maken.
Je kunt dorientjuh hierover pb-en. 
), paarden lopen er perfect op en nooit gevoelig (meer) op het harde.