Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Tazziexxx schreef:Er is zelfs iemand die ik ken en die denkt dat als ze haar zweep omhoog doet haar paard ook daadwerkelijk gaat steigeren. "Ja, want het paard van "naam" kan dat ook!"
Hitch schreef:Leuk zeg! lijkt mij ook heel gaaf zulk soort opleidingen te doen. Monique de Rijk, dat is van Atletische Rijkunst, toch?PaardCentraal en EquiXantos heb ik ook hele goede verhalen over gehoord. Leuk!
Fry schreef:Neeee je mag je hier niet melden![]()
Tuurlijk mag dat![]()
Wauw, een expert eigenlijk!
Sodeletuut schreef:Hitch schreef:Leuk zeg! lijkt mij ook heel gaaf zulk soort opleidingen te doen. Monique de Rijk, dat is van Atletische Rijkunst, toch?PaardCentraal en EquiXantos heb ik ook hele goede verhalen over gehoord. Leuk!
Het is echt ontzettend gaaf om te doen!Ja klopt, Monique de Rijk is van Atletische Rijkunst!
Sodeletuut schreef:Hitch schreef:Wie weet in de toekomst, lijkt me heel leuk!Maar losse lessen zijn ook al super leerzaam hoor!
Hitch schreef:Ja wie weet is dat ook nog wel wat ja... als ik wat verder ben met het inrijden van m'n jonkie vind ik dat zeker wat om over na te denken!weet jij of je dan bij haar op locatie moet komen, of dat ze ook aan huis les geeft?
Sodeletuut schreef:Hitch schreef:Ja wie weet is dat ook nog wel wat ja... als ik wat verder ben met het inrijden van m'n jonkie vind ik dat zeker wat om over na te denken!weet jij of je dan bij haar op locatie moet komen, of dat ze ook aan huis les geeft?
Monique? Ze komt aan huis, maar wel tot op een zekere afstand. Ik weet niet waar je woont maar ze heeft wel een vrij groot werkgebied en ze gaat ook wel eens naar andere delen van het land.
Sodeletuut schreef:Hitch schreef:Ja, Monique, sorry hahahOke! Noord Holland, omgeving Alkmaar.
Ik vrees dat dat te ver is, maar je zou er natuurlijk altijd even een mailtje tegen aan kunnen gooien.Maar bijna 250km is wel veel haha!
Daantjee12 schreef:Tazziexxx schreef:Ik zit er nu trouwens ook aan te denken om te beginnen met Horse Agility. Doet iemand dit ook?
jaMet erg veel plezier. Doe het gewoon recreatief en dus ben dus niet officieel aangemeld. Wel pak ik af en toe het parcours van de maand en zet die op.
Daantjee12 schreef:Tazziexxx schreef:Ik zit er nu trouwens ook aan te denken om te beginnen met Horse Agility. Doet iemand dit ook?
jaMet erg veel plezier. Doe het gewoon recreatief en dus ben dus niet officieel aangemeld. Wel pak ik af en toe het parcours van de maand en zet die op.
Even verder bijlezen :p