Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
WhySoWhite schreef:Turkoois schreef:Ik vind de berichten van Koper kwetsend. Wat had ik dan anders moeten doen?
Ieder natuurlijk zijn mening, maar voor mijn gevoel kon ik niet anders doen.
Niet iedereen is het zelfde. Je hebt het goed gedaan zo! stuur koper even een PBtje waar het paard staat dan kan zij hem kopen
martine0503 schreef:. Ik keek naar een sportpaard. Dit paard was alleen nog voor recreatie geschikt met af en toe een jlein sprongetje. Arm beessie was nog maar 7, had belovend potentieel voor hoge springsport. Echter ze zijn te snel te hoog gegaan. Benen waren stuk gereden.
Heukeltje schreef:Jeetje mina wat word TS hier aangevallen zeg. Ze heeft het paard nog op proef, dus ik zou hem ook terug brengen hoor. Over het algemeen gaat het over een hoop geld en vind ik niet dat TS dit voor haar rekening zou moeten nemen. Daar is nou eenmaal een proefperiode voor. Ik zou me ook geen bijv € 8500 door m'n neus laten boren omdat iemand mij een kapot paard heeft verkocht. Ben jij mal, dan heb je dus geen geld meer om een paard te kopen waar je wel je plezier mee kunt beleven. Misschien is de 2e ook wel niet goed. Hoppa dan zou TS dus al € 17000 hebben weggebracht en nog geen paard waar ze zo hard voor gespaard heeft. Dan kan ze inmiddels geen eigen paard meer kopen omdat haar geld op is. Zo werkt het toch niet. Ff serieus!!
Ik zou jullie wel eens willen horen als je zelf bedonderd word. Ik heb mijn vorige paard ook terug gebracht hoor. Het is dan de verantwoording van de verkoper dat het paard de handel niet meer in gaat. Allemachtig zeg, allemaal moraalridders totdat het hun eigen portemonnee aangaat.
TS voel je niet schuldig. Je hebt er goed aan gedaan de koop te ontbinden en je geld te bewaren voor je zoektocht naar een passend paard. Veel succes!
Koper schreef:Bokt is een forum, mensen geven hier hun mening. Jammer dan als die afwijkt van wat je zelf vindt, of in dit geval van je eigen normen en waarden.
Eef_Bam schreef:Gooi er nog een paar jaar van je tijd en hele grote zak geld in, om vervolgens toch tot de conclusie te komen dat het nooit iets gaat worden met jullie als combi!
....nee natuurlijk niet, geen behandelingen, geen onderzoeken, gewoon terugbrengen als je nog in de proeftijd zit en je instructeur dit ook de beste optie vindt, scheelt zowel jou als het paard een hoop frustratie, geld, tijd en moeite.