Cassidy schreef:Dit vind ik een hele mooie zin.Het is `zo zacht als het kan en zo hard als het moet`
Ik moet wel zeggen, wie het dan ook is, dat ik toch ook wel schrik van deze foto's.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
KoudbloedKim schreef:Cassidy schreef:Dit vind ik een hele mooie zin.Het is `zo zacht als het kan en zo hard als het moet`
Ik moet wel zeggen, wie het dan ook is, dat ik toch ook wel schrik van deze foto's.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Sandrohit schreef:Mijn frans is niet zo goed maar met Google Chrome en de vertaling kom je een stuk verder,dit zou om een mishandeld paard gaan wat niet zo braaf is????????
Nou dan zou ik toch liever voor vertrouwen gaan en het op een andere manier aanpakken en als je dat niet kan (zoals ik zelf) er niet aan beginnen.
Maanon_ schreef:Ik vind de vergelijkingen van 'onze' paarden en 'als Anky dit doet' echt onzin. Zo ver laten wij het nooit komen, dit is gewoon echt extreem gedrag. Wordt dat hier wel ingezien? Ik heb het idee dat mensen écht de vergelijking trekken met onze huis tuin en keukenpaarden die nog te corrigeren zijn met een tik.. Ik vind deze gevallen hier echt niet mee te vergelijken.
Ik zag hier de mooie zin 'zo zacht als het kan, zo hard als het moet' voorbij komen. En zo is het, en wanneer het desbetreffende paard zo agressief is, dan geldt even 'zo hard als het moet'. Of een enkeltje slager natuurlijk, voor degene die dit zielig vindenDus dit zal iemand niet op bokt zetten en Anky zie ik dit al helemaal niet doen