heb ook wel een filmpje van mijzelf (de enige ooit gemaakt) maar die is niet heel erg boeiend, aangezien het er in die les alleen maar om ging om mijn toenmalig bijrijdpaardje in draf op zijn eigen benen en in eigen balans te leren lopen dus er gebeurd niet zoveel behalve een héle trage draf en daarnaast ben ik na mijn 10 jaar bijrijden nog steeds een ruiter op L2 niveau

Ben wel benieuwd naar filmpjes van Arno of Arabesk aangezien zij dit allemaal op youtube hebben geplaatst.
((]. Met mijn vorige paard heb ik daar nooit last van gehad, maar die had ik ook al 12 jaar. En nu ben ik deze vierjarige aan het inrijden en ik merk gewoon dat ik erg moeite heb met mijn handhouding. Ik rij hem nu nog met hoofdstel (heb er vier keer op gereden), maar heb gisteren een sidepull in elkaar geknoopt en ga vanavond kijken hoe hij daarop reageert (ook omdat hij aan het wisselen is). Toen ik de filmpjes op youtube vond was ik gewoon even info aan het zoeken over wat er allemaal mogelijk is op de bitloze manier. Hierbij een paar foto's waarin ik zelf de fout in ga: