xmarliez schreef:Bizzybijtje, ze corrigeert haar fout later weer en het is heel deskundig als je voor je eigen veiligheid kiest.... Hier weer: Safety first...
Yamcha, wat wil je van me horen? Ik zal kijken wat ik voor je kan doen. Ik verwacht ook niet dat je het wel doet.... maar wat ik wel verwacht is een beetje respect.. en die vind ik op dit moment ver te zoeken........
Judje, ik had wat getypt maar door een druk op de verkeerde knop alles weg.. nog maar een poging.
Ik luister wel... en neem alles in me op.... maar als ik het er niet mee eens ben wat moet ik dan? Zegt dat, dat ik niet luister?? Ik ben het er gewoon niet mee eens.. niks meer... niks minder...
Ik kan aan sommige reacties wel zien of mensen zich er in verdiept hebben of niet.. sommige zijn niet verder gekomen als level 1/2, andere hebben het hele programma bestudeerd en andere weten de oppervlakkige informatie van het internet..... ik merk het wel aan de reacties en daar baseer ik mijn mening op die tot nu toe nog aardig klopt.
Nou mensen..... jullie zijn er al achter gekomen dat ik een die hard parellier ben.... maar dat wil absoluut niet zeggen dat ik nooit open hebt gestaan of open sta voor andere methodes. Ik heb gewoon een methode gevonden die bija perfect bij mij aansluit (met bijna bedoel ik dus bijna.... behalve het Finesse rijden vind ik dit programma GEWELDIG).
Dit gaat de hele verkeerde kant op en het wordt tijd op eten te gaan koken......
Je staat niet open voor andere methodes.
Dat is bijna een feit
En nogmaals:
Dat lost NIET op dat ze maar door blijft gaan! Heb je daar een zinnig argument over
?