Arabesk schreef:Zei Bram zelf toen ik hem sprak.
Er zijn mensen hier op bokt die niet door bokt onder 'natural' gerekend worden, waar ik uiterst plezierig en constructief mee kan praten op bokt, terwijl de ideeën toch echt groot verschillen. Kiwiko bijvoorbeeld en r.i.p. Runningkawa.
Met dat afzeikerige gedoe maken jullie alleen jezelf belachelijk. Ga liever iets constructiefs doen.
Oh, maar met mij kun je ook constructief praten hoor, alleen verwacht ik van mijn gesprekspartners dat ze dan met goede argumenten aankomen. Grondregel nr.1 is simpelweg dat 'kritiek' niet als 'afzeiken' gezien moet worden - afzeiken is een woord dat vooral gehanteerd wordt door pruilerige meisjes die de argumenten niet kunnen vinden om hun stellingen te onderbouwen en dan heel manipulatief gaan roepen dat ze afgezeken worden. Want dát is zielig en doet sowieso iedere discussie de das om..
Kritiek is in principe altijd constructief maar kennelijk heb jij dat nog niet begrepen. Kritiek is namelijk een goed middel om je 'éigen gelijk' tegen het licht te houden, ná te denken, en, als dat mogelijk is... jezelf te verbeteren. Dus eigenlijk moet je gewoon blij zijn met de kritiek die je hier ontvangt - Suleilitha en ik investeren zomaar gratis en voor niks onze kennis en vaardigheden in jou; dat jij derhalve onze kritiek als 'belachelijk' ervaart, vind ik een teken aan de wand. Natuurlijk kun je kritiek ook met goede argumenten pareren - je kunt bewijzen aanleveren en dan liefst die bewijzen die je zelf beargumenteert en niet nakwekt van bv de PN-site. Hoe oneens ik het in een aantal opzichten met FV ook ben - ik geef hem wél na dat hij uit eigener beweging is gaan zoeken en pluizen. Dat vind ik respectabel op z'n minst. Maar die eer kan ik jou niet toerekenen: in verschillende topics heb ik je 'quotes' zien aanleveren van o.a. PN en tja, dát maakt het dat ik je wat minder serieus neem. Nu zou je natuurlijk kunnen beweren ( zoals je ook meermalen gedaan hebt) dat je 'geen tijd' hebt om op bepaalde vragen in te gaan en dat het wel zo makkelijk is om dan andermans stellingen te kopieëren omdat ze naar jouw weten 'waar' zijn.
Och.. weet je wie ooit zei ' waarom moet ik alles onthouden als ik het kan opzoeken'? Ene meneer Einstein. Niet mis dus maar pas op! Hij heeft wel o.a. de relativiteits-theorie zelf bedacht en dat, beste Arabesk, heb jij met je hoeven-filosifieën nog altijd niet gepresteerd.

. Ga liever iets constructiefs doen.
. Ben ik echt zo naief om te denken dat dat zou kunnen
dus waarom zouden andere dingen uit de koelkast niet smaken
.
Als je dan toch een hokje wilt bedenken