Lang leven Nico

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
jackie schreef:ze bekappen zelf. er gaat vast niks veranderen. paard is overtuigde toonlander waardoor de straal te weinig stimulatie krijgt. paard is minstens 20. dat van de dode zool heb je goed gezien. alle vier hoeven zijn hetzelfde. ze zijn aan de kroonrand wijder dan aan de onderkant. komt nooit meer goed volgens mij. paard loopt alleen rad omdat alle vier voeten evenveel pijn doen.
de eigenaar van de onderste hoef is hoefbevangen geweest, duidelijk nog te herkennen aan de verbrede witte lijn aan de voorkant. de verhoudingen van de voet kloppen ook niet. stralen worden elke keer bijgesneden, zool ook en mustang roll is niet voldoende.
voorbeeld van zelfbekappers die er te weinig kaas van hebben gegeten en te eigenwijs zijn om er een professional bij te halen.
opala schreef:Dubbele straal: nog niet eerder gezien.
Vreemd die kreupelheid, verwar je het niet met stijfheid of onregelmatigheid?
Kinke schreef:ik kon het niet laten....heb gereageerd op dat stukje over "aangevallen voelen door NB-ers"
jackie schreef:@pmarena: misschien toch een hoefzweer. Steffi laten komen??? ze adviseerd je zeker niet om je paard boxrust te geven. ik spreek uit ervaring.
opala schreef:aangepaste
gedo
seerde beweging, was het nog niet over.
goed laten bekappen, geen overgewicht en voldoende beweging geven.