Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
)

. Dit is echt voorlopig de laatste keer dat ik verhuis de komende drie jaar. Ik grapte al tegen een collega/vriend van me 'zo hehe zometeen heb ik eindelijk rust, zul je zien dat ik ergens een vriendje opdoe die ver weg woont, mark my words'
. Ze wilden natuurlijk ff rijden en ik niet want ik voel me nog steeds k.lote. Ik verder er niet bij nagedacht, arabesk gezadeld en peter steeg op. Hij zat nog niet 2 tellen of arabesk begon vreselijk te bokken
. *smak* Peter op de grond natuurlijk, trok wit weg, maar was nog wel heel. Ik zat met een paard dat volkomen slecht luisterde. Ik moest voor het eerst sinds tijden weer SLAAN om hem tot de orde te krijgen.
en toen was het over. Het ging er echt ff wild aan toe en na een kwartier was hij weer de brave sul die hij altijd is
.
, ik scheet bagger maar ja tegenover de kids maar gedaan alsof ik alles onder controle had
. Had ik ook wel, maar toch ben ik dan bang om te vallen.
" en dan over het toetsenbord lopen en alle pennen van het bureau vegen enzo....heel lief dier dus. Iemand nog interesse voor een kat
Arabesk schreef:He Wilnis, dat ligt vlakbij Mijdrecht
Arabesk schreef:, daar woont Nicolletje. Ken je die?
laat ik het je nog wel weten of ik d'r ken
(zal wel niet dus)
. Muesli gegeven & dat was het 'avontuur' van vandaag alweer.. Arabesk schreef:Nicolletje van bokt
Nicolletje van Charro.......jaaaa die ken ik wel, daar heb ik zelfs bij op stal gestaan vroegah 

Citaat:zo nog een weekje en ik heb herfstvakantie dat houd me de hele week op de been