Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jovarna schreef:Ik zit op m'n handen.....
En denk, ach ze is pas 16.
Auky schreef:JAAAA mijn zadel wordt net bezorgd!
Ben helemaal in de wolken![]()
Morrie schreef:dus als je een paard met ijzers ziet of hoort klepperen: direct op je knieen vallen en "oh en ah" roepen vol respect.........![]()
toch wel een miskleun van onze lieve Heer dat paarden niet met ijzers en een bit in hun mond worden geboren eigenlijk....
Shyla25 schreef:Misschien gewoon uierzalf erop smeren als er regen dreigt
Citaat:Wat vinden jullie van mijn scriptie idee:
Ik wil kijken naar regulier en natuurlijk bekiappen en dat ophangen aan hoefbevangenheid. Vaak wordt de stap naar natuurlijk bekappen gezet doordat een paard ernstig bevangen is. Heeft dat zin? Wat zijn de verschillen tussen regulier en natuurlijk bekappen? Wat kunnen de mensen met een chronisch bevamgen paard het beste ondernemen?
Arabesk schreef:ik zou een moord doen voor een promotieplaats om vier jaar lang ijzers-NB-TB te kunnen bestuderen.
Niet omdat ik het zo interessant vind, ik vind mijn huidige onderzoek interessanter, maar omdat ik ons gelijk wil zien![]()
![]()
Arabesk schreef:Een van mijn PhD-bokt-dinnetjes heeft het volgende ideeCitaat:Wat vinden jullie van mijn scriptie idee:
Ik wil kijken naar regulier en natuurlijk bekiappen en dat ophangen aan hoefbevangenheid. Vaak wordt de stap naar natuurlijk bekappen gezet doordat een paard ernstig bevangen is. Heeft dat zin? Wat zijn de verschillen tussen regulier en natuurlijk bekappen? Wat kunnen de mensen met een chronisch bevamgen paard het beste ondernemen?
*kassa*
helaas is er weinig literatuur over... ik heb ook al eens gezocht... NB 'bestaat' gewoon nog niet in de wetenschappelijke bladen, Strasser ook niet
ik zou een moord doen voor een promotieplaats om vier jaar lang ijzers-NB-TB te kunnen bestuderen.
Niet omdat ik het zo interessant vind, ik vind mijn huidige onderzoek interessanter, maar omdat ik ons gelijk wil zien![]()
![]()
Citaat:Frederiq Leclerc