Wel mooi nieuws van jou Willeke!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

) wat een rotstreek (sorry maar zo zie ik het ) van je vader... Hoop heel erg dat je een goed thuis vindt voor Roxy.
Ze was alvast met een emmer hooi begonnen die voor d'r stal stond....tenminste hij stond niet voor d'r stal, maar ze had zich net zo lang gerekt tot ze er bij kon
. Terwijl in haar stal nog een hele berg hooi lag maar ja het hooi aan de andere kant van de deur is altijd groener
!!! Hoe gaat het nu?
) stoeiend met haar grote vrienden (de meeste paarden van haar groep zijn spring-of dressuurgefokte KWPN-ers van zo'n 1.80m
Het is er namelijk een soort 'opvanghuis' voor paarden met een blessure (dat geeft te denken hé
)). Pfuuhh, wie zei dat Andalusiërs porseleinen barbiepaardjes zijn??? We zullen ze eens laten zien wat een primitief oerpaardje die van mij gaat worden hihi!
.
Bovendien zijn ze natuurlijk handig tegen insecten e.d. 

Ik vond deze zielige foto nog van toen we hem net hadden (tussen half jaar en een jaar oud, heb geen datum van de foto):

. Hoe is het nu?
.
.
. Lijkt me ook een geweldig kuddegenootje voor Sam.
leuk hoor!
emoties slurpen energie zeg maar.

Vind hem zelf ook prachtig, van buiten maar zeker ook van binnen. Echt een lieverd, een grapjas.

Aahh die oogjes, smelt...
Lijkt mij ook superleuk, als Tjits naaraa Loosdrecht zou komen! 
. Ik zou ook echt kapot van verdriet zijn als ik zou weten dat het definitieve einde er aan zou komen.
er is een klein kansje dat ik een plekje heb gevonden voor Roxy!! Hier in de buurt ook nog, dus dat zou helemaal geweldig zijn