Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Morrie schreef:dat lukt je toch niet, want hij kan véél ingewikkelder doen dan wij allemaal bij elkaar![]()
ik heb een heel rijtje spliters in m'n vinger, ik ga es een naald leasen in een naailokaal en lekker pulken.....
Morrie schreef:ik heb een heel rijtje spliters in m'n vinger, ik ga es een naald leasen in een naailokaal en lekker pulken.....
deniejs schreef:Weet iemand waar ik een cursus kan doen, om zelf leren te bekappen bij mijn eigen pony?
Buitenzinnig schreef:deniejs schreef:Weet iemand waar ik een cursus kan doen, om zelf leren te bekappen bij mijn eigen pony?
Bovenaan blz 1 staan een aantal namen. Sommigen geven ook een cursus
opala schreef:Gerrie: Dat gedicht in jouw profiel vind ik zo mooi, word er emotioneel van![]()
"Het paard als spiegel"
Ik had angst,
want ik kon hem niet beheersen.
Ik leerde echter hem
en mijn vrees te beteugelen.
Hij had geen zin
en ik moest rust voor ons beide vinden.
Ik was driftig
en sloeg mijn paard.
Ik had een slecht geweten
en leerde me te beheersen.
Want zijn ogen waren trouw
en zwegen over mijn tekortkomingen.
Mijn paard is mijn spiegel
die mijn goede en slechte humeur
onvervalst weergeeft.
Kijk in de ogen van je paard
maar schrik niet van de waarheid...
-Bent Branderup
arno8 schreef:Hoera, overmorgen komt m'n telefoon MET camera binnen. Kan ik eindelijk foto's van de hoeven maken wanneer ik maar wil.![]()
![]()
Banjer schreef:6 dagen is normaal hoor pony25...Als hij bij Banjer iets gemanipuleerd heeft mag ik meestal ook 5-6 dagen niet rijden...
en dat gapen en likken doet Banjer ook altijd tegen het eind van de behandeling...
Banjer schreef:hihi, zo baasje zo paard...
Nico is trouwens ook mensen-fysio, manueel therapeut en nog wat andere dingen...![]()
pony25 schreef:Ik zelf heb dus precies op de plekken die Shy ook had, dus onderrug en bovenste nekwervels, problemen.