ik heb tot half 9 uitgeslapen, dat kan helemaal niet: paard moet eten.... maar de nieuwe regelingen vanmijn baas beginnen me op te breken, ik slaap het halve weekend... als ik hele dag zoou kunnen werken, had ik wel een echte goed betaalde baan gehad die ik leuk vond.......
goedemorgen. Dat garotcha filmpje is op zich wel knap maar mijn eerste gedachte was ook dat dat paard wel heel erg in de krul loopt en ik vraag me ook af hoe het voortraject is geweest. Ik heb een paar jaar geleden een demo gezien van een nederlandse mevrouw, die deed hetzelfde, was echt geweldig om te zien.
op Bokt zit iemand die dat ook doet, ik weet niet meer hoe ze heet.....
Ik ben in de tijd dat ik vreoger een complete bosrit maakte van de wei naar de stal gestapt, heen ernaast lopend, want het stormt heel hard en het regent eikels op de dijk, die ook op de auto's vallen en dat maakt heel veel herrie, dus een heel schrikkerig paard. Op stal kreeg ik van iemand die redelijk nieuw is de tip om er eens een stangbit in te hangen en hem eens flink op z'n donder te geven..... bedankt voor de tip mevrouw..... maar ik doe het liever op mijn manier, die volgens haar tot niets leidt, alleen tot verongelukken.....
Op de terugweg tot de helft erop gezeten en toen begon ie weer rb te raken van al die vallende eikels, dus maar verder gelopen.... *zucht*.....
*haha* wat een uitvinding, als de gemeente Baarle Nassau/Hertog dat hoort, moet Wanda zo door het dorp gaan rijden..... moet eigenlijk al met poepzakken, maar Norikers scheiten teveel, die dingen scheurden halverwege de rit
Morrie heeft lekker het halve fietspad vol gescheten met stressmest....... vallende eikels zijn héél erg eng.... vooral als ze met z'n allen tegelijk vallen......
Goede morgen allemaal! hier schijnt nog lekker het zonnetje daar ga ik zo goed gebruik van maken en mijn nieuwe hoofdstel uitgebreid testen. Arä: waarom moet ik een rijbroek aan dit is toch veel makkelijker dan ga ik gewoon met mijn rijspijkerbroek naar school en dan kan ik gelijk door hoef ik me niet om te kleden en daarbij zitten spijkerbroeken veel lekkerder dan rijbroeken die stablemaid is echt vaag! waarom nemen dat soort mensen een paard
ze klagen bij mij op het werk waarom ik altijd een zwarte spijkerbroek aan heb, maar ik moet 's morgens op de heenweg al over een smerig hek klimmen om Morrie te voeren en op een zwarte spijkerbroek zie je niet zoveel