voor degenen die gaan rijden met dit weer: zet de airco ruim van tevoren aan, of draai de rollen eens om: jij het zadel opknopen, en het paard op jouw rug laten zitten!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Morrie schreef:voor degenen die gaan rijden met dit weer: zet de airco ruim van tevoren aan, of draai de rollen eens om: jij het zadel opknopen, en het paard op jouw rug laten zitten!
Lenneke_ schreef:Is al bekend waar en wanneer die wedstrijd is?
Jovarna schreef:DE WEBSITE IS KLAAR!
Ga naar www.bitloosdressuur.tk en lees daar meer over onze actie en de bitloos dressuurdag.
Je vindt er o.a. informatie over de activiteiten die op de wedstrijddag gaan plaatsvinden, de clinicgevers, juryleden, KNHS-reglementen, het aanmeldingsformulier en ook wie en wat we allemaal nog nodig hebben.
Iedereen kan zich nu dus daadwerkelijk gaan aanmelden! Zowel voor de dressuurwedstrijd als voor de clinics/workshops.
Ook mensen die interesse hebben om te sponsoren, een stand te bemannen, een clinic of demo te geven, te jureren, mee te helpen etc. kunnen dat via ons emailadres bij ons kenbaar maken.
Kijk, lees, lobby, netwerk, denk en doe met ons mee en zegt het voort!!
evita_ schreef:Ik heb vanavond dressuurles, oefenen voor bitloze wedstrijd. ben benieuwd of dat klikt..
Morrie schreef:*kassa* 680 euro boete van de warenwet omdat onze paardenmelksite nog te vinden is bij Google, nu bestaat ie dus niet meer, heb de site maar offline gehaald
evita_ schreef:haha, ik had me toch al aangemeld Jovarna
Ik zal er binnekort eens voor gaan zitten en dat formulier toesturen.
Jovarna schreef:Oké!![]()
Zit iemand van jullie trouwens op het forum van Klaas? Is daar al een topic over deze actie geplaatst? Zou iemand dat willen doen?
Arabesk schreef:Morrie schreef:*kassa* 680 euro boete van de warenwet omdat onze paardenmelksite nog te vinden is bij Google, nu bestaat ie dus niet meer, heb de site maar offline gehaald
waarom mag die niet online dan?