De dubbele zool is dus blijven zitten. Die krijg je er trouwens ook niet zomaar uit, ben bang dat je dan grof geweld zou moeten gebruiken.
De foto van hiernaast is van een tijdje geleden, binnenkort eens nieuwe maken.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
pony25 schreef:Die is al lang geweest en er zijn zelfs foto´s gemaakt.
Hij kon niets vindendus ga ik verder zoeken.
Wendy schreef:Waar zouden al die dubbele zolen toch vandaan komen? Ik blijf het apart vinden...
Arabesk schreef:gebrek aan slijtage van de zool op hollandse bodem
asfalt werkt als schuurpapier
pony25 schreef:Ik heb een afspraak gemaakt met Nico Speksnijder hij komt aankomende donderdag avond
Hij komt uit Vlaardingen en dat maakt het net ff wat makkelijker want R´dam is dan dichtbij.
Hij klonk heel aardig en hij was dus snel beschikbaar (eigenlijk niet maar hij wou wel tijd maken voor Shy).
Ben erg benieuwd wat hij kan doen om mijn meisje te helpen.
Arabesk schreef:De hoeven lijken erg op die van Morrie
pony25 schreef:Ik heb een afspraak gemaakt met Nico Speksnijder hij komt aankomende donderdag avond
Hij komt uit Vlaardingen en dat maakt het net ff wat makkelijker want R´dam is dan dichtbij.
Hij klonk heel aardig en hij was dus snel beschikbaar (eigenlijk niet maar hij wou wel tijd maken voor Shy).
Ben erg benieuwd wat hij kan doen om mijn meisje te helpen.
opala schreef:pony25 schreef:
Ja ik ben ook benieuwd naar waar die dubbele zolen vandaan komen, het is een foute aanpassing, maar waarom en waardoor. Wie het weet, mag het van mij nu zeggen
Ineke2 schreef:Hey wat leuk, Nico staat bij mij op stal![]()
Ik ben van plan binnenkort eens te kijken bij een behandeling van de pony van Banjer
opala schreef:Hopelijk is er niets ernstigs met Jackie, en wat was er met Briolette?
De hielen van Eros lijken nog wel hoog, maar evengoed dan best nog stralen. Bij Opala zijn de stralen erg geslonken met deze droogte.