[HK] Huiskamertopic voor "Naturals"

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Shyla25

Re: [HK] Huiskamertopic voor "Naturals"

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-06 13:42

@morrie ik heb net bij de wei een foto gemaakt van morrie kan hem alleen niet uploaden bij mijn ouders
Dacht wil toch eens bewijs dat ik er ben geweest Haha!
Werd ook nog herkend als pony Ja Ben alleen haar naam weer kwijt (vergiet Tong uitsteken ) Ze had een leuke bruine pony.

Ik ga zo ff rijden in het bos op de fjord van een vriendin van me, lekker ff over de ruiterpaden rijden Haha!

Auky

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-06 14:30

jeetje, eczeem op je hoofd is inderdaad geen pretje Morrie!
Heb het ook een tijd gehad, kreeg daarvoor speciale (stinkende!) shampoo en na een paar keer wassen was het zo goed als verdwenen.
Weet alleen niet meer hoe het heette.. Zal het even aan m'n moeder vragen vanavond, misschien heb je er wat aan!

Asciugamano

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-06 14:53

Morrie schreef:
die onderste vind ik wel wat voor Bert... Clown Haha!

ik kan van dat vliegende mannetje ook wel Bert van Bert&Ernie maken hoor Cool

AfbeeldingJaja, maar deze Bert vliegt er niet zo (vaak) af hoor! Knipoog (tot nu toe, in mn hele 'carriere' nog maar 1x gebeurd)

Die blauwe is meer mijn kleur maar waarschijnlijk te klein en ik vond de tekst: "Do you want control? Buy a remote!" wel meer op Jive (en mij) van toepassing! Tong uitsteken

Maar eigenlijk zijn ze allemaal wel leuk!

Cookies

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-06 15:29

Nou we hebben weer een mijlpaal bereikt: Bob heeft gedraaft met Rexje. Ben zo trots. Wel aan de lijn hoor, maar goed, ze doen het toch maar. Rex was heel rustig en liep alsof ie nog nooit anders gedaan heeft.

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-06 16:35

die shampoo heb ik al een maandje, ik moet morgen bellen om een herhalingsreceptje

ik ga morgen toch op zoek naar een kapper die het wil knippen zonder te wassen, want met dit heerlijke weer dat nog wéken aan gaat houden, vind ik kort haar toch wel praktischer. Dit is de eerste fatsoenlijke zomer in 4 jaar, vorig jaar ging ik half juli tot m'n liezen het water in in de wei en stonden de paarden te rillen in de regen, geef mij dit maar!

we hadden wild west in Eemnes: eerst zitten er 4 tuthola's te picknicken in de berm van de dijk, die krijgen eerst Morrie op hun bord, toen een andere ruin die ook opgehaald werd en even later een koppel pinken die verkampt werd en losgeslagen waren, hebben ze ook iets leuks te vertellen thuis Clown
Morrie kijkt er niet van op of om, zolang ik er maar niet op zit, is ie zo mak als wat........ er heeft zich alweer iemand gemeld die met hem wil ringsteken, het moet alleen bitloos dit keer......

Auky

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-06 16:51

hihi, Auk lijkt zijn ijzers ook meer dan zat te zijn, wilde net zijn hoeven uitkrabben, mist hij een ijzer.
Ik het hele land afgezocht naar dat kreng, spoorloos verdwenen.
Zal zo even een foto maken van zijn blote hoefje Lachen
(grr.. kan niet wachten tot die dingen er permanent onder vandaan kunnen! Boos! )

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-06 16:58

dat gebeurt veel met dit droge weer, dat de ijzers er onderuit vallen en terugvinden in de wei is heel moeilijk.... ik heb vroeger ook heel wat lopen zoeken, ben blij dat ik daar vanaf ben.

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-06 17:23

Arabesk schreef:
Dubbeldun??
= voorheen Sugarmiss Knipoog

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-06 18:38

Heerlijk gezeild.
Alleen knallende koppijn van de zon, was een petje vergeten

Auky

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-06 18:54

Morrie schreef:
dat gebeurt veel met dit droge weer, dat de ijzers er onderuit vallen en terugvinden in de wei is heel moeilijk.... ik heb vroeger ook heel wat lopen zoeken, ben blij dat ik daar vanaf ben.

Inderdaad. Hopelijk zijn wij daar binnenkort ook vanaf!

Lenneke, da's niet best met deze felle zon, petje vergeten! Maar mooi dat het leuk was! Lachen

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-06 18:58

druk zeker op Loosdrecht..... ging ik vroeger ook nog wel es heen toen ik nog in K'toef woonde....

Morrie staat zo'n 500 meter van het Gooimeer af en toch kunnen we er niet komen (hekken die op slot zijn) , vindt hij niet erg, want zoveel water vindt ie doodeng.....

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-06 18:59

Idd erg druk.
We zaten steeds een van die zeilwedstrijden. Die mensen boos. Maar ja, we konden het niet zo goed Clown

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-06 19:00

Kunnen jullie niet zo'n geinig plaatje bedenken over naturals? Iets waarbij je even moet nadenken voor je hem snapt.
Snap je?
Dan strijk ik die op een shirt

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-06 19:08

Afbeelding

valt niet goed bij mensen die dol zijn op bitten en sloffen enzo en er schijnt copyright op te zitten, maar dat is een detail...

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-06 19:09

of je jat de tekst in een nader lettertype en zet er een plaatje van Anuoar met bit en slof bij...... Clown

Asciugamano

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-06 19:13

Morrie schreef:
Afbeelding

valt niet goed bij mensen die dol zijn op bitten en sloffen enzo en er schijnt copyright op te zitten, maar dat is een detail...

Ja! Die bedoel ik!
Da's Jive ten voeten uit! Haha! Tong uitsteken
zo'n shirt en dan het liefst in blauw in maatje XL!
(kun je dat ff regelen, dubbel D? Knipoog ) Hmmm, maffe naam eigenlijk, Dubbel D Clown )

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-06 20:45

Misschien een beetje een blonde vraag hoor, maar wat is Remote Blond
Ik weet het, ben een talenramp

evita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-06 21:06

een afstandsbediening..

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-06 21:08

Dank je.

Ik vertaal dingen altijd met word, maar dit keer zei hij dat het 'ver' was. Dat leek me niet te kloppen.

Hij is wel heel goed *LOL*

evita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-06 21:11

Ik ben er ook weer, paarden hadden het warm vandaaag. Vanochtend even wormenspuit gegeven, wat heerlijk dat we dat nu op de natural manier kunnen doen. Gewoon zonder stress, zonder verzet, zonder vast te houden. Spuit erin en slikken maar..

Nog even met nektouw in het land gereden, ze waren zo lief. Shaomi was een beetje kreupel afgelopen week. We moesten een koe vangen en het was net iets te veel denken we. Maar toch gelukt en ze liep vandaag al weer beter. Arabel vind koeien vangen echt geweldig, die heeft echt 'cowsense' of moet ik nu naar western Knipoog

Ik hoop dat beide paardjes fit zijn voor komende zaterdag, dan hebben we die enduranceclinic. Heb jij er ook al zin in Lenneke?!

evita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-06 21:12

Lenneke_ schreef:
Dank je.

Ik vertaal dingen altijd met word, maar dit keer zei hij dat het 'ver' was. Dat leek me niet te kloppen.

Hij is wel heel goed *LOL*

remote betekend inderdaad ver...denk aan een remote area...
Hier zou eigenlijk moeten staan 'remote control' (controle van afstand=letterlijk)

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-06 21:32

evita_ schreef:
Ik hoop dat beide paardjes fit zijn voor komende zaterdag, dan hebben we die enduranceclinic. Heb jij er ook al zin in Lenneke?!

JAAHAA!! Heel veel zin.
Het lijkt me zo leerzaam.
Ze vroeg of ik nog vragen had. Ik heb gezegt dat ik wel iets wilde leren over het trainen van beginnende endurance paarden, maar die niet groen zijn.
Anouar is een beginner in de endurance (ik ook) maar hij is niet jong meer (ook niet oud hoor, 11), hij heeft al het een en andere gedaan en heeft ervaring met wedstrijden (dressuur en springen).
Ik wil natuurlijk het allerbeste voor hem, maar ook wel wat verder komen en hoop ooit een 160 te rijden (over een paar jaar)

In welke groep zit jij? Zou leuk zijn als we bij elkaar zitten

evita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-06 21:37

Ik heb nog niks gehoord van welke groep ik zit, en mn zusje ook niet...
Zou inderdaad wel leuk zijn als we bijelkaar zaten! Paard van mijn zusje is ook 11 en een beginndende endurance. Mijn paard is 9 en ook beginnend. We hebben allebei paarden met handicaps dus de vraag of we verder kunnen komen in de endurancesport of dat we gewoon lekker voor onszelf moeten blijven hobbelen wil ik graag beantwoord...

Ik weet niet eens of de zo'n voorkeuring wel doorkomen wat locomotie betreft. Shaomi heeft soms krampen en Arabel heeft een dik been overgehouden aan de mok..
Wat karakter betreft zijn ze allebei geweldig, ze gaan maar door en door!

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-06 21:46

Veterinairen zijn niet kinderachtig hoor (al vinden sommige wel) Ze laten je alleen niet starten als ze vinden dat je paard het niet aan kan.
Een dik been is niet erg als het niet gevoelig is.
Anouar heeft dat gat in z'n hoef. Ik heb het gewoon gezegt (voor de zekerheid) Was helemaal niet erg als hij bij de locomotie goed liep.

evita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-06 21:53

Been is niet gevoelig, zit alleen wat meer vocht wat naarmate je rijd steeds minder word. Ik kan er gewoon in knijpen maar als er een vreemde aanzit denkt ze weer aan al die prutsers die er toen geprobeert hebben er iets aan te doen..dus dan reageert ze fel. Nou ja allemaal dingen die we in de praktijk maar eens moeten zien. Met welke BF pad rijd jij? Ik heb de sympanova besteld, hoop dat ie er voor zaterdag is. (had wel een beetje verwenning nodig na afgelopen tijd Knipoog )