Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jovarna schreef:Gerrie schreef:Ik noem het niet zo, ik wacht rustig af wat, hoe en wanneer hij zijn bevindingen gaat publiceren..
Sinds wanneer zijn die nieuwe bevindingen dan? Ik heb hem nl. zo'n anderhalf jaar eens gesproken en toen waren we het niet eens, en was hij nog overtuigd Strasseraar.
Gerrie schreef:Wat ik van de korte hint begrepen heb gaat het niet eens zozeer over beslaan of niet, maar over de tot nu toe zienswijzen over stand en biomechanika van de voeten en wat daar mee samenhangt...
Zijn mail aan dr Strasser over zijn vondst is nog onbeantwoord gebleven....
jackie schreef:ja? kom je er ook weleens dan?
opala schreef:Bij Opala zijn de stralen erg geslonken met deze droogte.
Wendy schreef:Haal er eens een goede bekapper bij zou ik zeggen....
pony25 schreef:Wendy schreef:Haal er eens een goede bekapper bij zou ik zeggen....
ja en dan kan ze weer niet lopen van de pijnNee geen andere meer aan haar voetjes.
Vorige week was de smid er en die heeft ze nagekeken, alles was OK
Het probleem zit waarschijnlijk in haar schouder.
angela88 schreef:@ ara: misschien had ie zelf zijn dag niet?? veel mensen reageren dingen op een ander af, terwijl het niets met die persoon te maken heeft...
Arabesk schreef:Of hij is beledigd omdat ik het niet gratis voor hem deed, of hij is beledigd omdat ik niet meteen de volgende dag terugkwam (mijn oma is overleden en ik was er de hele week niet). Ik heb nog niet de emotionele fitness gehad om te vragen waarom ie nu boos is, ik kan het er even niet bijhebben, maar het zit me wel nog steeds dwars.
Jovarna schreef:Een DA heb je imo niet veel aan.
Je kunt er beter een ostheopaat bij halen.
Wendy schreef:Als ze niet meer kan lopen is het geen goede.