Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lenneke_ schreef:Als ik uit huis ga zou ik 230 euro studiefinanciering krijgen per maand
arno8 schreef:Lenneke_ schreef:Als ik uit huis ga zou ik 230 euro studiefinanciering krijgen per maand
Een vriend van mij heeft een tijdje geleefd van 2 euro per dag, maar daar word je niet gelukkig van.
Het beste kun je in jouw geval bijlenen, volgens mij kun je 200 bijlenen, dan krijg je 430 per maand.
En een bijbaantje werkt ook wel.
Weekboodschappen zijn niet 50 euro per week hoor. Ik heb het een hele tijd onder de 25 kunnen houden, maar nu heb ik een kat en ik wil ook lekker veel fruit etc. eten dus nu zit ik op 40 euro per week.
Ik heb een heel goedkoop huisje (200 per maand) en ik had ooit berekend dat ik aan vaste lasten (incl. huur, gas, water en licht en paarden niet meegerekend) iets van 400 euro per maand kwijt ben, zal ondertussen wel 500 zijn, en met paarden er bij vrees ik dat het op 1000 of zo komt, maar daar denk ik liever niet aan.
Gas, water en licht is trouwens erg duur, iets van een dikke 100 euro per maand. Hoop dat je er wat aan hebt
Lenneke_ schreef:Ik zoek een kledingkast van maximaal 1,90m hoog. Weet iemand nog iets?
evita_ schreef:Ik ben weer even crea bea bezig geweest.