Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
dan noemen we ze weer gewoon mensen die met bit en ijzers rijden en dekens opdoen en biks voeren..... om het kort te houdenCitaat:Schaf de term normal gewoon af, dan zijn we klaar.
arno8 schreef:Juistem
Bij de opleiding snappen ze mij soms niet, maar ik snap die lui echt niet dat ze het zo leuk in een stad vinden.
Zelf vinden ze het helemaal te gek. Iedere dag uitgaan... joepie.
Ik weet dat je niet mag oordelen over iemand anders z'n leefstijl... maar toch denk ik vaak...
Hoe leeg kan je leven zijn?
Lenneke_ schreef:Ik moet eigelijk wat mensen vinden die ook in Lunteren willen wonen
Wendy schreef:@arno: zo dat is een fijn oordeel over mensen die van uitgaan houden... je weet dat dat meer over jou zegt dan over hen toch?
Wendy schreef:Ik zou het liefst buitenaf wonen, maar zo lang de financien het niet toelaten ben ik hier in de stad beter af. Een hoop dorpen wil ik niet wonen vanwege vergaande burgerlijkheid. Nee hoor, ik ben een vrijbuiter. Geen zin om op mijn tellen te moeten passen omdat anders het roddelcircuit weer in werking wordt gesteld. Of dat je verteld wordt dat je er toch nooit bij zult horen omdat je ergens niet geboren bent. Nee, geef mij dan de stad maar.
Wendy schreef:Over normal en natural. Schaf de term normal gewoon af, dan zijn we klaar.