Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Antheman schreef:Arabesk schreef:ik hoorde dat www.paardenwerkplaats.nl niet meer bestaat.. Karen heeft haar bedrijf opgeheven..
Da's balen want het was een goede site om naar te verwijzen
Mijn bek valt open......
lieniminnie schreef:oke dankje opala!
alleen, hoe doen ze het presies?
Wendy schreef:He? Wat plotseling?
Ze stond laatst nog enthousiast met een standje op de open dag van de Balingehof?
Wendy schreef:Op de officiele strasser site staan verder nog marco krul en ene Robert Trosch (in opleiding)
Wendy schreef:mijn hoofd kunnen leegmaken
Citaat:ehhhhhh...inkoppertje???![]()
![]()
![]()
Gerrie schreef:Goede baan opgezegd om dure Strasser opleiding te volgen om nu vervolgens niet rond te kunnen komen.
Paarden bekappen is prachtig werk , maar er viel voor haar geen droog brood mee te verdienen..
opala schreef:Gerrie schreef:Goede baan opgezegd om dure Strasser opleiding te volgen om nu vervolgens niet rond te kunnen komen.
Paarden bekappen is prachtig werk , maar er viel voor haar geen droog brood mee te verdienen..
Hoe bitter
arno8 schreef:Ja, maar het is wel nodig. Ik vind het zelf iig prettig dat er af en toe iemand met een flinke dosis kennis en ervaring zo nu en dan een kijkje naar de hoeven neemt. Tenzij je (zoals de meeste hier behalve ik heb ik soms het idee) tientallen boeken van verschillende NB'ers hebt gelezen is het niet echt verantwoord om zonder controle lekker zelf maar te blijven bekappen.