wendytjeG schreef:Vanmorgen ben ik eens bij Anya langs geweest, maar die heeft daar een paar leuk opgevoede paarden lopen zeg

Ik vond het heel gezellig

Daarom is het paard van John dus zo leuk. Ik heb het wel met die hele slimmerds

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
wendytjeG schreef:Vanmorgen ben ik eens bij Anya langs geweest, maar die heeft daar een paar leuk opgevoede paarden lopen zeg
wendytjeG schreef:Ze had heerlijke oploskoffie
Wel zo fijn in die kou.
Met mijn paardje gaat het prima, hij heeft vandaag weer heerlijk in de blubberwei gestaan
johnnie schreef:Even een vraag, wie heeft van jullie zijn paard de ijzers afgenomen pas geleden en laat het paard nu dus zonder ijzers taffelen.
Waarom vraag ik dat, natuurlijk is het beter om de ijzers af te doen en ze op natuurlijke wijze ronde te laten lopen. Sparklley echter loopt dus al meer als 2 weken zonder en loopt heel voorzichtig. Zouden hoefschoenen een optie zijn of gewoon lopen laten. De hoefsmid heeft niet te kort bekapt.
Anya schreef:@Smurf. Sorry, maar dit soort links mogen dus niet. Ik ga ze weghalen. Ik begrijp dat je dit wilt delen, maar dat zal dan echt per PB moeten. De foto's van Morrie's hoeven kan ik wel laten staan.
Anya schreef:Lan staat al jaren zonder ijzers. Normaal bekapt overigens, zonder problemen. Maar ze heeft knetterharde hoeven. In de zomer staat ze wel eens op plates, voor de sliding stops, maar dan alleen achter.
...
Ik ben zelf geen fan van natural balance pur sang. We hebben nu een hoefsmid die wel rekening houdt met de natuurlijke hoef en stand, en ook niet van alles wegschraapt, maar ik hou niet zo van de stand die NB bekapte paarden hebben. Maar dat is heel persoonlijk.
Bovendien heb ik nooit de noodzaak gezien naar NB over te gaan. Lan heeft superhoeven.
wendytjeG schreef:Ik niet.
Ik vind het een vorm van spam om constant met bepaalde links te gooien. Je mag sites en methodes noemen, maar constant linken mag niet, daar is de sticky voor.
Op een forum als bokt zijn er nu eenmaal regels