Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
smurf schreef:de hoefwand van Morrie is zeker een cm dik, dus flares krijgt ie er niet van.
Volgens Mister X en Frankie is het white line disease, alleen noemde Frankie het witte lijn ziekte, het zit alleen niet tot bovenaan toe, dus het is niet zo diep en daarom denken ze dat het wel uitgroeit en weer geod komt. Frankie zou er het liefst iets onder zien met zooltjes enzo, is ie dol op namelijk, maar dat doe ik nog maar even niet....
Ik spaar Morrie zoveel mogelijk met rijden, 1 of 2 ritjes per week en dat is het, niet langer dan een uurtje en zoveel mogelijk in de berm, verder wat in de bak klooien, maar meer ook niet
smurf schreef:daarover verschilt mister X nou precies van mening met de methode Veldman, ook de functie van de straal ziet ie anders....... ik mag geen stap op straat lopen met Morrie zonde schoenen, eerst moeten de hoeven groeien, van die 2 x per week een buitenritje, dat zie ik door de vingers, maar een ritje Lage Vuursche is iets voor de zeer lange termijn (jaren) als ik dat al ooit zou willen, moet er niet aan denken om 8 uur op 1 dag op Morrie te zitten, dan is m'n bekken compleet ontzet......
smurf schreef:ik mag geen stap op straat lopen met Morrie zonde schoenen
Margreet schreef:Gelukkig ging alles soepel vandaag!
Beest ging vanmorgen na een hele kleine aanmoediging () heel vlot de wagen op (haden we niet verwacht, dus we waren veel te vroeg...), was braaf op de kliniek en stond er ook weer zo terug op. En gelukkig goed nieuws, keurige controlefoto's en hij mag weer wat gaan doen, fijn voor het dier!
Citaat:Maar hoe ziet Wout dan dat de hoef groeit?
Arabesk schreef:Drama ik kan mijn pb's niet meer lezen, krijg ik een foutmelding....
gouda schreef:Iemand ervaring met een arboarts? Kun je daar in vertrouwen ook andere dingen kwijt zoals hoe om te gaan met de werksfeer, rookbeleid (geen) en mijn constant moe zijn en het niet meer trekken? Of is dat niet handig? Vooral dat roken ik heb 1 collega en die rookt en baas en bazin ook door het hele pand en dan zeuren (sprayen mijn hele kantoor vol met chemische antigeurspray terwijl ik er zit
) over mijn eten wat ruikt. Maar ja als ik van dat roken meld anoniem is niet echt anoniem.
gouda schreef:Weet ik dat meteen dat het niet echt anoniem is![]()
Heb ik nog ruim een week om na te denken wat ik wel en niet ga melden. Als ik mijn baan kwijt raak is ook zo wat krijg niet zo makkelijk een andere ook al wil ik hier al lang weg.
gouda schreef:Nu heb ik nog misschien ene stomme vraag. Mijn fysio had het over een voetas die verkeerd (gebroken) zou zijn bij Kaylee en dat ze totaal een verkeerdere stand heeft vooral linksvoor (kleinste hoef aan die kant leunt ze altijd als ze staat). Nu vraag ik mij af is dat typisch een uitspraak voor een traditioneel iemand? Ging toch twijfelen omdat ze linksvoor kreupel is en een dikke knie had (er zit nog steeds vocht in) maar ja kan toeval zijn. Dat gebroken voetas gebeuren is dat nu echt zo slecht?
smurf schreef:ik zou een Arbo arts niet in vertrouwen nemen, die zit er namelijk in het belang van je werkgever niet voor jou!
Arabesk schreef:Roken![]()
Je gaat toch geen geld uitgeven om langzaam zelfmoord te plegen??
gouda schreef:Goedemorgen,
Heb volgende week vrijdag afspraak bij arbo voor mijn rsi![]()
Ze wouden eerst vrijdagmiddag of woensdag maar ja dan had ik net vrij genomen voor o.a. de dierenarts![]()
Nu heb ik nog misschien ene stomme vraag. Mijn fysio had het over een voetas die verkeerd (gebroken) zou zijn bij Kaylee en dat ze totaal een verkeerdere stand heeft vooral linksvoor (kleinste hoef aan die kant leunt ze altijd als ze staat). Nu vraag ik mij af is dat typisch een uitspraak voor een traditioneel iemand? Ging toch twijfelen omdat ze linksvoor kreupel is en een dikke knie had (er zit nog steeds vocht in) maar ja kan toeval zijn. Dat gebroken voetas gebeuren is dat nu echt zo slecht?