Sterkte iedereen! Het is wat hier met de mensen en paarden...
Ik ben zondag wezen kijken bij maarliefst 6 fjorden
5 veulens en een jaarling. Het eerste veulen stond bij een fokker waar alle paarden in stands stonden en 2 keer per week een uurtje in de buitenbak mochten, veulen stond ook in de stal. Ik had echt geen prettig gevoel bij die mensen... De volgende fjord was in een wilde kudde geboren en stond nu weidemaatje te zijn op het land en dat was echt liefde op het eerst gezicht. Prachtige fjord, supersupersuperlief, heel aanhankelijk en ook nog een superaardige verkopers. De verkopers hebben me toen meegenomen naar de fokker van hun paard want die had ook nog wat staan. 4 lieve veulentjes gezien, maar die waren dus in een kudde geboren en niet in de hand geweest en die waren erg schuw.
Belde ik in de trein mijn vader op om verslag te doen, verteld hij me ineens dat het allemaal niet doorgaat en dat ik geen paard meer mag kopen van hem
ik kon hem wel schieten!! Voor niets zo ver gereisd en de hele dag in de kou gestaan..... Verder moest ik een beslissing nemen over Roxy, en we gaan haar voor het eind van december wegbrengen.... ik wil er nu helemaal niet meer heen omdat ik weet dat ik binnenkort afstand moet doen van mijn lieve meisje en ik ben bang dat ik helemaal instort als ik haar nu zie. Ik wil morgen wel even gaan knuffelen maar ik weet dat mijn hartje breekt als ik haar zie....
Ben nu echt heel verdrietig en boos op mijn vader omdat hij me dus blij heeft zitten maken met een dode mus. Had ik zelf nou maar het geld, dan wist ik het wel.