Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
opala schreef:Mocht je iets kwijt willen, mag je mij altijd PB-en. Soms is het al lekker om iets op te schrijven.
Lenneke_ schreef:opala schreef:Mocht je iets kwijt willen, mag je mij altijd PB-en. Soms is het al lekker om iets op te schrijven.
Ik kan er goed over praten met m'n moeder, dat scheeld een hoop
Lenneke_ schreef:Ik wil dan waarschijnlijk iets zoeken in Lunteren.
Iig niet in een stad
Van Lunteren naar Utrecht is net zo lang als van Kortenhoef naar Utrecht
Lenneke_ schreef:Ik kan er goed over praten met m'n moeder, dat scheeld een hoop
Auky schreef:Straks weer staldienst. fijn.
Maargoed, na dinsdag heb ik 4 weken vrij ervan..
opala schreef:Auky schreef:Straks weer staldienst. fijn.
Maargoed, na dinsdag heb ik 4 weken vrij ervan..
En wat houdt dat in?
Auky schreef:opala schreef:Ik heb trouwens de mogelijkheid gehad om Opala 24 u. op de wei te zetten, maar ik heb het niet aangedurfd. Heb haar namelijk vroeger 1x stokkreupel van het land gehaald na afloop van een weideperiode, dat beeld laat mij niet los. Daarbij heb ik hier uitrijmogelijkheid welke ik niet gauw wil inruilen en last but not least: Oop heeft hier een weidemaatje/vriendin, een Haflinger, en ze ziet er beter uit dan ooit. Wel doe ik mijn best dat ze zoveel mogelijk door het beheer uit stal gehaald wordt tijdens de stalperiode.
Als het goed gaat zoals het nu gaat, waarom zal je er dan iets aan veranderen
Lenneke_ schreef:Eerst wil ze een bosal,dan wil ze het huis uit...M'n ouders blijven Anouar betalen tot ik klaar ben met school.
Voor de huur en m'n eigen onderhoud krijg ik meer studiefinanciering en moet ik daarnaast natuurlijk gaan werken.
Eerst maar eens heel veel rekenen en doen.
Het is nog maar een idee, het is niet zo dat ik morgen het huis uit ben
Auky schreef:Vandaag is het stallen leegscheppen en uitspuiten.
Ik 'werk' een paar keer per week op de manege.
Normaal gesproken is het ook nog paarden klaarmaken voor de lessen enzo, maar die zijn vanmiddag naar het weiland vertrokken voor hun vakantie
dinsdag nog stallen verven en dat soort dingen en dan 4 weken vakantie!
Tinkerloos schreef:Wel leuk,maar ik heb toch vaak op de bank gezeten en me erg alleen gevoeld.
Ik stond vaak op het punt om 'mammie' te bellen of ik even bij haar op schoot mocht knuffelen..
(heb het nooit echt gedaan,maar je voelt je soms erg alleen zo op jezelf..)