Net op de knokkel
niet echt fijn.Maar handschoenen vindt ik onhandig.
Gisteren nog ff een stukje bijgevijlt
Alleen de binnenkant en een stukje voorkant was nodig Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

niet echt fijn.
Alleen de binnenkant en een stukje voorkant was nodig
Citaat:Gisteren nog ff een stukje bijgevijlt
Citaat:die tuindingen zijn altijd zo onhandig groot
) de KITT neopreen stalhandschoenen als het koud is of wat ik ook maar voor de vingers heb liggen...maar werkhandschoenen zijn voor mij ook te groot. Als die kleine-tuinhandschoenen-met-rubber-nopjes in de aanbieding liggen bij de (stal)buren, zal ik ze eens aanschaffen....schattig, met bloemetjes
arno8 schreef:Jullie snappen het niet! Bij het bekappen moet je ook iedere week een stukje van je eigen hand er af vijlen. Dan komt er een eeltlaag en dan heb je geen handschoenen meer nodig

Met die vijlen van Dick kun je jezelf in 1 keer tot op het bot vijlen.
Cookies schreef:Nee dat kost me teveel tijd. Ik moet echt een scherpe vijl hebben met 3 knollen. Vooral Ponto kost veel tijd omdat die 2 zweren er nu helemaal uitgegroeit zijn. De witte lijn begint nu weer een beetje smaller te worden.

Heb je ineens een snoet in je nek
Bovendien heeft hij hoeven van beton...dus ik wil daar pijlsnel een stukje van af kunnen vijlen
Die doen dan natuurlijlk 6 paarden per dag, maar toch!!!
alles van metaal moet uit haar buurt anders is het besabbelt
)
Na 5 keer horen ze mij Bram zijn naam roepen...3 dorpen verder
Meestal met een flinke G#%þdver er achter aan....
, oudje
. Orlanda is een echte dame en houdt wel van een pedicure, als ze tenminste mag meekijken..
, er wordt voor wortels gezorgd als het toch niet lukt
*