Voor Moritz had ik ook nog nooit van Norikers gehoord. Terwijl ik toch wel het sleeswijkerkoudbloed kende van vroeger uit het rassenplaatjes boek met Panini stickers
Oja ik ben nog steeds ziek, ik heb wat leuke boeken uit de bieb gehaald, heb hier trouwens ook nog zat lees en kijkvoer (oa parelli dvd's) omdat nu allemaal eindelijk eens te gaan lezen moet ik me denk ik nóg twee weken ziek melden
de siteis geupdate, ik ga zo de brief van het OM scannen en digitaliseren
ik zag de update al ja
precies wat ik verwacht had, DB neemt zielige diertjes mee en redt ze van de verwaarlozende eigenaar om ze vervolgens in de worst te stoppen omdat ze niks meer waard zijn en/of niemand anders dan de slager ze wil kopen
nee dat is niet helemaal duidelijk, maar dat kan je wel verwachten. Meestal gaan ingebeslaggenomen paarden naar een veehandelaar als ze verbeurd verklaard zijn en die gaat ze proberen te verkopen. Als dat niet lukt gaan ze voor de kiloprijs.....
Ze zijn verbeurd verklaard, tenminste voor zover ik het begrijp.
Mijn collega meldde net dat Arabesk me mist, hij staat steeds zielig bij het hek te kijken en komt meteen aansprinten als iemand de schuurdeur opendoet (daar liggen mijn spullen nl. )
Heeft het geen zin om de krant of zo te bellen? Of iets van de tv.?? Ja je loopt het risico dat het verhaal niet goed naar voren komt , maar er komt dan wel flink aandacht voor , en misschien werpen er zich wel mensen op die op juridisch vlak kunnen helpen? Ik verzin ook maar wat....
ik heb de hele brief hier liggen en daar word ik echt niet vrolijk van.... ik ga hem es ff doorsturen naar een vriend van me die advocaat is, misschien kan hij er zijn licht es op laten schijnen.....
Ik haat paardenmarkten en ga er nooit meer naar toe. Misschien ooit nog eens als ik veel geld heb. Dan koop ik elk zielig hoopje daar op en maak er weer een blij paard van of ik laat het meteen inslapen. Sommige paarden snap ik echt niet dat ze die durfen te verkopen.
ik ben nog nooit op een paardenmakrt geweest vroeger in 's Garaveland was er veemarkt,maar dat was niet echt, dat was gewoon wwn braderie met wat paardjes en schaapjes die er stonden om geaaid te worden..... heb ook geen behoefte aan veemarkten, ik vind het niet meer van deze tijd
een collega heeft net systeembeheer gebeld en order gegeven www.bokt.nl te blokkeren in de hele school, ze was het zat dat paardengedoe in de baas z'n tijd.... detail: zij rookt, ieder uur is ze een kwartier weg: naar beneden lopen, naar buiten roken en weer terug
zit data in te voeren (wachtwoorden -> nummers) en word er helemaal gek van, heb net een ergonomische muis besteld, heb dus echt RSI klachten van die ongein.... Heb net ICT ervan overtuigd dat ik MOET bokken om te overleven......