Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Auky schreef:Als het goed gaat zoals het nu gaat, waarom zal je er dan iets aan veranderen
opala schreef:Auky schreef:Als het goed gaat zoals het nu gaat, waarom zal je er dan iets aan veranderen
Omdat er onderhuids schuldgevoel zit. Een paard hoort niet op stal. Z'n lichaam is gemaakt om te bewegen.
Wendy schreef:die dingen zien er aan de buitenkant heel vaak anders uit dan ze eigenlijk zijn.
Mijn schoonouders kunnen ook zo mooi weer spelen naar buiten toe... zij zijn perfect, kinderen zijn perfect... en zo ken ik er nog veel meer.
Kinke schreef:Auky, zie ik daar een zwarte parel?????????????
opala schreef:Mijn ouders zijn al 30 jaar dood. Ik denk vaak aan mijn moeder op momenten dat ik geniet, zou deze met haar willen delen. Er valt gewoonweg niets meer met hun te delen, de goede en minder goede dingen in het leven, en dat blijft levenslang hard. Wanneer ik hoor over mensen welke gebroken hebben met een of beide ouders, kan ik mij dat dan ook moeilijk voorstellen, helemaal wanneer ze zelf kinderen hebben.
Auky schreef:Dat kan ik me ook moeilijk voorstellen, ik ben ontzettend close met mijn ouders. Kan me niet inbeelden hoe erg het moet zijn, wil ik het contact verbreken met één van hen.
gouda schreef:sommige dagen stond ze van de winter maar uur buiten
gouda schreef:Oei kan zeker slechter zo probeer ik ook maar te denken als ik weer eens van de situatie baal. Hoop nog steeds een keer de loterij te winnen zodat ik haar kan geven wat ik wil maar helaas deze maand maar meer € 10.00 gewonnen
Lenneke_ schreef:Ik zit er over te denken om het huis uit te gaan.
Net een heel gesprek gehad met m'n moeder. Zij vind dat ik moet doen wat me goed lijkt en dat ze altijd achter me zou staan.
Maar het is wel moeilijk hoor.
Ik heb altijd geroepen dat ik het huis uit ga als ik klaar ben met school en een baan heb. Maar m'n moeder zeg, je moet niet gaan zitten wachten tot die drie jaar om zijn.
Moeilijk hoor.
Lenneke_ schreef:Niet persoonlijk hoor.
Ik voel me gewoon niet lekker meer hier. Je kan toch niet je hele leven thuis blijven wonen.
Misschien ben ik nog jong (18) maar ik heb me altijd al ouder gevoeld
Lenneke_ schreef:Niet persoonlijk hoor.
Ik voel me gewoon niet lekker meer hier. Je kan toch niet je hele leven thuis blijven wonen.
Misschien ben ik nog jong (18) maar ik heb me altijd al ouder gevoeld