Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
opala schreef:En zie je dat "huzaren"-stukje, paard van stal waar Oop nu staat
Arabesk schreef:prima operatie, maar waarom toch altijd die ijzers erbij....
ik ga ze een mailtje sturen met een betoog met die drie foto's erbij, vanuit mijn werkemail (dan komt mijn titel en functie erbij te staan, ik heb normaal gesproken een hekel aan zwaaien daarmee, maar nu kan het wel nuttig zijn om niet over te komen als een snotneus met praatjes)
Arabesk schreef:ja het is onbegonnen werk, maar ik kan het niet laten. Beter een mailtje sturen wat ze vervolgens de grond inboren dan helemaal niks doen.
QQQQ is trouwens ook een aardige strijd aan het voeren tegen LDR. Zelfde problemen als wij tegenkomen in anti-nb topics... het liefst hebben ze dat je niks zegt.
Maar als je niks zegt weet je zeker dat er niks veranderd!
He die ga ik in mijn onderschrift zetten
opala schreef:Wat lange tenen nu met de verzenen inkorten te maken heeft, snap ik niet, dan zou je de voetas gaan breken
opala schreef:Ik laat hier alleen wel eens een foto zien en krijg geen complimentjes. Tot nu toe mag niemand van mij eraan zitten, omdat ik het nog steeds zelf verantwoord vind het zelf te blijven doen.
Buitenzinnig schreef:@Jackie...dame met bejaarde Haf met hoefbevangen historie is bang dat ijzerloos niet (meer) kan ivm leeftijd en vanwege dat gekantelde hoefbeen. Ik heb gezegd dat ze het maar eens aan jou moet vragen als jij weer eens daar op stal bent. Het dier loopt zonder ijzers natuurlijk zeer gevoelig op de straat, maar niet in het land of in de bak. Na een week of 6 gaan ook de ijzers zeer doen en dan loopt het beestje weer kreupel.
Dus je bent gewaarschuwd
jackie schreef:
een gewaarschuwd mens telt voor twee :+ . persoonlijk zou ik die ijzers liever vandaag als morgen eraf gehaald zien. maar als ze bang blijft voor gevoelig lopen......schoenen zijn in dit geval wel nodig voor op straat.
Antheman schreef:Handschoenen zijn best aardig Don!
nienke07 schreef:Snap ik nu wel waarom jij zo dun bent![]()
![]()
![]()