Auky schreef:Dat zeiden ze van mij en mijn ex ook en ze hadden nog gelijk ook!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Auky schreef:Dat zeiden ze van mij en mijn ex ook en ze hadden nog gelijk ook!
Jovarna schreef:Mijn ouders zijn destijds na 25 jaar huwelijk gescheiden. Ik vond het wel raar en praktisch ook erg onhandig, maar dat ik daar nou onder geleden heb.., nee. Ik was allang het huis uit, dus qua 'thuissituatie' had dit op mij geen impact, omdat ik mijn eigen 'thuis' had.
Ik vond het wel erg moedig van ze, om na zoveel jaar te besluiten niet 'te blijven hangen omdat je toch al zo lang hangt', maar dat ze knopen durfden door te hakken en hun eigen weg gingen zoeken.
opala schreef:Auky schreef:wow opala, die is inderdaad om kippenvel van te krijgen!
Wanneer je in de mood bent, zou je er van kunnen gaan janken
evita_ schreef:Ik ben benieuwd hoe iedereen hier met NH in aanraking is gekomen, en wat of wie je heeft doen beslissen er mee door te gaan..?
evita_ schreef:Ik ben benieuwd hoe iedereen hier met NH in aanraking is gekomen, en wat of wie je heeft doen beslissen er mee door te gaan..?
Shyla25 schreef:Tot op de dag van vandaag zie ik dat mijn vader niet helemaal gelukkig is en zwaar onderdrukt wordt door mijn moeder.
evita_ schreef:Iedereen bedankt voor antwoord!
En als ik nou vraag om iedereens pinpas en pincode..
evita_ schreef:Iedereen bedankt voor antwoord!
Morrie schreef:damn kpn mobiel ligt eruit, kan niet bellen en niet smssen..... zou ik Ara met rooksignalen naar de goede lokatie kunnen sturen?
evita_ schreef:Die pin mag je wel,maar dan zonder de pas..Iedereen bedankt voor antwoord!
opala schreef:Ik heb trouwens de mogelijkheid gehad om Opala 24 u. op de wei te zetten, maar ik heb het niet aangedurfd. Heb haar namelijk vroeger 1x stokkreupel van het land gehaald na afloop van een weideperiode, dat beeld laat mij niet los. Daarbij heb ik hier uitrijmogelijkheid welke ik niet gauw wil inruilen en last but not least: Oop heeft hier een weidemaatje/vriendin, een Haflinger, en ze ziet er beter uit dan ooit. Wel doe ik mijn best dat ze zoveel mogelijk door het beheer uit stal gehaald wordt tijdens de stalperiode.