Wendy schreef:@opala: The horse is always right!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Auky schreef:ja hard is dat dan he evita_
Mijn ouders wonen zolang nog bij elkaar, maar als mijn moeder een ander huis heeft gevonden is het ook over.
evita_ schreef:Auky schreef:ja hard is dat dan he evita_
Mijn ouders wonen zolang nog bij elkaar, maar als mijn moeder een ander huis heeft gevonden is het ook over.
Hier precies hetzelfde. Ik ben gelukkig al jaren uit huis maar toch is het raar. Mijn moeder is ook op zoek naar een ander huis. Mijn vader is gevlucht naar duitsland en kroatië, geen idee waar hij nu is ik krijg geen contact met hem...
gouda schreef:Een paard is ook een spiegel van jezelf heb ik mij ooit wel eens laten vertellen.............
Wijze les van mij niet rijden als IK niet lekker in mijn vel zit. Ben een beetje eigenwijs en mijn paard ook. Eigenlijk passen we gewoon te goed voor elkaar. Wel balen dat mijn dipjes vaak niet bij 1 dag blijven maar ja paard zal er niet echt om malen toch om niet bereden te worden? Ze staat nu toch op de wei.
gouda schreef:Een paard is ook een spiegel van jezelf heb ik mij ooit wel eens laten vertellen.............
Wijze les van mij niet rijden als IK niet lekker in mijn vel zit. Ben een beetje eigenwijs en mijn paard ook. Eigenlijk passen we gewoon te goed voor elkaar. Wel balen dat mijn dipjes vaak niet bij 1 dag blijven maar ja paard zal er niet echt om malen toch om niet bereden te worden? Ze staat nu toch op de wei.
gouda schreef:Heb gelukkig geen gescheiden ouders. Kan het mij bijna niet voorstellen hoe dat moet voelen
Wendy schreef:die dingen zien er aan de buitenkant heel vaak anders uit dan ze eigenlijk zijn.
Mijn schoonouders kunnen ook zo mooi weer spelen naar buiten toe... zij zijn perfect, kinderen zijn perfect... en zo ken ik er nog veel meer.
gouda schreef:Heb ik dus nog steeds dat ik dus afstap met het gevoel rotknolDat had ik dus eergister. Ik heb dus nog een lange weg te gaan met haar en priveleven. Als ik bij haar ben neem ik dat namelijk teveel mee. Kan slecht dingen loslaten zit gelukkig in de familie
opala schreef:Wendy schreef:die dingen zien er aan de buitenkant heel vaak anders uit dan ze eigenlijk zijn.
Mijn schoonouders kunnen ook zo mooi weer spelen naar buiten toe... zij zijn perfect, kinderen zijn perfect... en zo ken ik er nog veel meer.
Echt wel. Van ons zeiden ze vroeger, die houden het nooit lang uit met elkaar.
Auky schreef:wow opala, die is inderdaad om kippenvel van te krijgen!