Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
arno8 schreef:Tja, het gaat mij er niet om van wie Dierendonck het gekopieerd heeft of zou hebben. Niet van Frans en Ilona dus, want die hebben het zelf ook gekopieerd. Maar in hun geval vind ik het niet erg, zij hebben het voor een breed publiek toegankelijk gemaakt. Maar bij Dierendonck heb ik een beetje dit gevoel:
Zij leest wat onderzoeken van mensen die wilde paarden bestudeerd hebben en die geconcludeerd hebben dat paarden veel buiten moeten zijn (even simpel gezegd).
Vervolgens stapt ze naar buiten, bestudeert ook wat paarden en roept: Inderdaad! Paarden moeten veel buiten zijn!
En plots krijgt ze volop media-aandacht. Dan denk ik van... tja.
Niet alleen in haar geval hoor, er zijn volgens mij heel veel onderzoeken die niks nieuws vertellen.
Cookies schreef:Jaha, ik zou me maar een beetje inlezen in de materie
Morrie schreef:als ik een paard zie, kijk ik eerst naar de hoeven, Ara heeft die irritante gewoonte ook
Morrie schreef:als ik een paard zie, kijk ik eerst naar de hoeven, Ara heeft die irritante gewoonte ook![]()
Als ik op stal met iemand sta te praten en die heeft een paard in haar handen en mijn blik dwaalt naar bendeden, beginnen ze meteen al te zeuren dat het pard echt ijzers nodig heeft en dat de smid ervoor geleerd heeft en het wel beter zal weten dan ik, terwijl ik nog gewoon over het weer of over koetjes en kalfjes (letterlijk) praat..... ik durf al bijna niet meer naar voeten te kijken.... maar ja, dan kijk ik naar het (pessoa)bit, krijg ik ook weer een sneer...... of naar de martingaal of naar het boomzadel.... ik kan maar beter oogkleppen aan m';n pet gaan maken![]()
![]()
Morrie schreef:de voorvoetjes van Donacld Duck, jaarling, Merens, vers uit de Pyreneeën, nooit iets aan de hoeven gedaan, m'n handen jeuken,......
Citaat:Je hebt vast en zeker dwingende ogen