Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Lenneke_ schreef:Ik heb de beschikking tot een auto en trailer, alleen nog geen E rijbewijs

Citaat:of andersom
). Ging die avond rijden en kay was erg schrikachtig, wilde de hele tijd om keren, staken, steigeren etc. Gewoon heel irritant denk je even je gedachten te verzetten.... Nu was ze zo bezig op het asfalt dat haar hoeven heel erg bijgesleten zijn en er uit een achterhoef een heel stuk uit is gebroken. Nou ja ze deed het zelf. Gister dus maar ff niet gereden houd het ff voor gezien want ze was wel heel erg bezig. Lol is er weer ff van af. KOm iedere avond om 18.00 uur uit mijn werk en kan dan pas om 19.30 bij kay zijn ivm koken, opruimen en reistijd. Voelt soms als stank voor dank ook al kun je dat niet zeggen bij een dier, die hebben dat toch niet door hoeveel moeite je voor hen doet en hoeveel werk je voor hen verzet.
Wendy schreef:Alhoewel ik altijd enorm opknap van het werk bij de paarden, of als ze aan komen rennen als ze mij bij het hek zien... dan valt echt alles van me af!
. Maar uiteindelijk zijn er ook dingen die goed gaan en daar moet je gewoon heel hard aan denken dan 
evita_ schreef:Mijn ouders ook net uit elkaar na 28 jaar

(1350 kg) en gaat binnenkort ook zijn E achter B halen
er staat een trailer van een vriendin op het erf
dus ik zit gebakken
nu nog oefenen met mijn nieuwe paardje vanaf 1 augustus