Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
opala schreef:Heerlijk hé om je paardje weer de "vrijheid" te kunnen geven. Paardjes blij, wij blij.
jackie schreef:en van drie sprieten groen op een kapotgelopen stuk land kan een insulineresistent paard of pony ook al ziek worden.
opala schreef:jackie schreef:en van drie sprieten groen op een kapotgelopen stuk land kan een insulineresistent paard of pony ook al ziek worden.
Dan snap ik wel dat je anders naar groen gaat kijken. Je paard zal het maar hebben. Een van jouw paarden verdenk je er toch van of heeft het, meen ik mij te herinneren. Pas je nu het naar buiten gaan op haar aan zodat ze toch in een groep blijft, of is ze veroordeeld tot eenzaamheid?
Cookies schreef:Bij ons gaan ze vrijdag in de wei. Wij bouwen ook op, maar ik ben met Ponto nu al begonnen. Langzaamaan.
Maar duimen dat het goed gaat met onze paardjes he jackie!
arno8 schreef:Kijk, aan jullie heb ik nou wat. Sommige dingen deed ik al (voetje teruggeven) maar dat van die touwen is een goed idee. Al vind ik het wat eng, want als hij nu gaat steigeren hoef ik maar 1 stap weg te doen en dan ben ik veilig.
Ik ga morgen eens een lesje stilstaan doen.
jackie schreef:Cookies schreef:Bij ons gaan ze vrijdag in de wei. Wij bouwen ook op, maar ik ben met Ponto nu al begonnen. Langzaamaan.
Maar duimen dat het goed gaat met onze paardjes he jackie!
ik duim. gaat vast wel goed.