JoviBan schreef:Nou ben ik heel benieuwd naar wat voor klusje?TL: ben je fit genoeg voor een klusje?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
JoviBan schreef:Nou ben ik heel benieuwd naar wat voor klusje?TL: ben je fit genoeg voor een klusje?
Morrie schreef:luchtzuigen zonder iets vast te pakken.... ik zou het wel weten, ik zou het niet doen.....
Het jachtpaard dat ik altijd gereden heb zoog lucht, moest altijd met zo'n afschuwelike band om z'n nek op stal staan, vergaten ze hem om te doen, dan stond ie met koliek..... hij is nu overigens ver in de 20 en staat in een paardenrusthuis, met HKO.....
Tinkerloos schreef:
e_horse schreef:Meestal niet.Maar een luchtzuiger die de wei in gaat? Zou t dan niet over gaan of gaat t nooit meer over?
e_horse schreef:Morrie schreef:luchtzuigen zonder iets vast te pakken.... ik zou het wel weten, ik zou het niet doen.....
Het jachtpaard dat ik altijd gereden heb zoog lucht, moest altijd met zo'n afschuwelike band om z'n nek op stal staan, vergaten ze hem om te doen, dan stond ie met koliek..... hij is nu overigens ver in de 20 en staat in een paardenrusthuis, met HKO.....
Tja een vriendin zoekt een leuk paardje rond de 750 euro...
Tinkerloos schreef:JoviBan schreef:Nou ben ik heel benieuwd naar wat voor klusje?TL: ben je fit genoeg voor een klusje?
JoviBan schreef:Een afbeeldingsbewerkklusje.
Ik pb je wel even.
arno8 schreef:Uhm... bijvoorbeeld een aandoening aan de huig waardoor ze niet enorm hard kunnen rennen, maar verder wel alles kunnen.
Of een beschadiging aan een pees en ze hebben geen zin om te wachten totdat het genezen is, want tegen die tijd is het dier al 'over zijn top' heen.
Het probleem is wel dat al die dravers al op hun 1e voor de kar gezet zijn. Je weet dus niet echt wat je er van kunt verwachten.
Citaat:Tja, en dan krijg je vast niet te horen wat voor gebreken ze precies hebben of wel?
Wendy schreef:Leuk... als je nog eens in 't oosten komt moet je het even zeggen ara!
Morrie schreef:ben je al verhuisd Ara?????