Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kinke schreef:details please![]()
het was dus niet te 'cowboyachtig'?
Kinke schreef:dan kom ik tzt wel es een keertje gluren ok?
Jovarna schreef:@Wendy: ben je al aan rijden toe?
Er staat een interessante advertentie op PN.
Citaat:Ik heb een nieuwe vliegendeken gekocht, katoen en redelijk grote gaten.
Ben benieuwd of het gaat helpen tegen die rot dazen.
Morrie schreef:ik weet niet wat Morrie mankeert, maar hij heeft zoveel energie, ik kan heb gewoon amper houden: in galop aan de fiets over de weg, losrukken op het erf, blijven rennen en vliegen in de bak met een ander paard, ik snap er niets van: er is geen hap te vreten
Ik ben heel blij dat ik er niet op hoef.... zou niet goedkomenCitaat:Ik heb een nieuwe vliegendeken gekocht, katoen en redelijk grote gaten.
Ben benieuwd of het gaat helpen tegen die rot dazen.
wat denk je zelf, die robeesten steken zelfs nog door je spijkerbroek en door een dichtgewevn Boettdeken heen
Lenneke_ schreef:Anouar is erg aantrekkelijk voor dazen. Als we gingen rijden in Lunteren werden wij helemaal gestoord van die beesten terwijl het andere paard er misschien 3 had.
Terwijl Anouar helemaal niet veel zweet ofzo
arno8 schreef:Ze gaan trouwens kijken hoe het komt dat ik niet gek terwijl m'n broer ooit schizofreen was.
Ik hoop niet dat ze iets vinden als: "Ach kijk nou, jij moet gewoon nog gek worden! Maar dat komt vanzelf wel!"
opala schreef:arno8 schreef:Ze gaan trouwens kijken hoe het komt dat ik niet gek terwijl m'n broer ooit schizofreen was.
Ik hoop niet dat ze iets vinden als: "Ach kijk nou, jij moet gewoon nog gek worden! Maar dat komt vanzelf wel!"
De psyche van de mens is niet te doorgronden![]()
Je praat in verleden tijd, is je broer weer helemaal de oude? Schizofrenie dat wens je je grootste vijand nog niet toe, niet dat ik er alles vanaf weet, maar het lijkt mij een afschuwelijk iets wat je in je greep hebt. Machtig dat je wilt meewerken aan zo'n onderzoek.