Arabesk schreef:Antheman schreef:Is ook erg leuk! Zeg ik niet snel over mezelf!
Zei al dat die rooie me wel stond
Ja allebei dezelfde kleur haar he
Mooi rood is zeker niet lelijk hoor!
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Arabesk schreef:Antheman schreef:Is ook erg leuk! Zeg ik niet snel over mezelf!
Zei al dat die rooie me wel stond
Ja allebei dezelfde kleur haar he
Antheman schreef:Niks gemist, had het nog niet aan de grote klok gehangen, maar hier heeft Oop denk ik haar info vandaan![]()
viewtopic.php?f=2&t=390137
Ann schreef:Antheman schreef:Niks gemist, had het nog niet aan de grote klok gehangen, maar hier heeft Oop denk ik haar info vandaan![]()
viewtopic.php?f=2&t=390137
Aha, op die manier. Nou, dan van harte met de reeds aangeboden baan en ik duim voor je dat die andere baan (die je liever hebt) ook doorgaat
Antheman schreef:gouda schreef:[Ook smorgens![]()
Mag niet meer zoveel internetten. Heb rsi ga straks bedrijfsarts bellen als ik het nummer nu eens krijg![]()
Met Kaylee gaat het niet zo vrijdag komt de da weer eens langs daarom zat ik hier ook niet zoveel niet zo veel leuks te vertellen. Ze is nu in stap al kreupel dus gaan we weer over nieuw afbouwen ipv opbouwen. Weg spieren. De da komt oook voor dr klieren vanaf dat ik r heb iedere keer aanwezig dan weer dikker dan weer dunner en doffe vacht en nog steeds mager. Dus vrijdag middag word ze weer eens doorgelicht hoop dat ze even bloed afnemen ofzo.
[/quote]
En zaterdag het rijden met DEWI?
Arabesk schreef:Oh Ant!!wat goed zeg!!!! Hehehehe, eindelijk de luxe die je verdient: kiezen uit twee banen
Antheman schreef:Arabesk schreef:Oh Ant!!wat goed zeg!!!! Hehehehe, eindelijk de luxe die je verdient: kiezen uit twee banen
Nee, ik HOOP te mogen kiezen!!![]()
Ben er nog niet
Antheman schreef:Welke schoenen gebruikte jij FF?
smurf schreef:polsoefeningen met als doel de keel te smeren.....
Citaat:Smurf, denk je zelf ook dat Morrie White line disease heeft??
En over de plaat, er bestaan ook rubberen laarsen hoor
smurf schreef:Citaat:Smurf, denk je zelf ook dat Morrie White line disease heeft??
En over de plaat, er bestaan ook rubberen laarsen hoor
Mister X en ik denken inderdaad dat ie white line disease heeft, was een onaangename verrassing onder de overgroeide steunsels, zou achter ook nog zo kunnen zijn dus.
En de modder is dieper dan mijn kaplaarzen hoog zijn, dan zou ik lieslaarzen of een waadpak moeten hebben, Morrie zit tot z'n liezen onder de bagger, zo diep is het op sommige stukken, daar ga ik echt niet in dus....
smurf schreef:als er geen speciaal beslag onder gaat is ie volgens sommige sites ten dode opgeschreven, volgens hoefnatuurlijk vijl je het er op den duur wel uit, volgens Frankie (de smid) was het niet zo diep en viel het wel mee
Arabesk schreef:Iemand Jeanie nog gespot ergens??
smurf schreef:om te voorkomen dat er schimmel in komt en om de eventueel aanwezige schimmel te doden, spuit ik al 3 weken CTC spray in de witte lijn die wel een cm breed is, ik peuter steentjes en meuk van de plaat eruit iedere dag en spuiten maar weer.
Als de hoeven ooit nog gaan groeien, kan het eruit gevijld worden, maar ook dat doen ze nog niet.....
smurf schreef:ik weet het, heb het boek van van Nassau erop nageslagen laatst (ligt bij de smid in de bus) maar ik bestrijd het met chemische middelen, gaat iets sneller als honing, hoe zou ik dat erin moet krijgen???
Morrie houdt z'n voet echt geen half uur omhoog hoor.......