Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
sonjim schreef:Essie, moet helemaal goed worden en dat heeft tijd nodig. Lekker knuffelen en verwennen dan komt het allemaal goed.
met Timber....ze liep erg beroerd, maar goed ik heb haar in de bak gekregen. Kon ik haar stal even heel goed schoonmaken en een extra dik zaagsel laagje aanbrengen om zacht te kunnen liggen. Op de terugweg liep ze wel beroerder maar dat zal komen omdat haar spieren dan toch protesteren....morgen dus maar weer een rustdag.

.
, dus de bekleding daarvan zit ook al in de wasmachine. En vanavond ben ik ook alleen thuis, want vriendlief is er niet, die komt heel laat thuis. Best vermoeiend, maar ach, mijn kleine schat kan er ook niets aan doen...... Het is allemaal al vervelend genoeg.....
?). 

De vrouw die hem verzorgt vertrouw ik wel echt, heb daar een heel goed gevoel bij. Maar het blijft toch heel erg k*t om weg te zijn van mijn Tjitse, mis hem ontzettend...
. Jij bent nog jong en hebt het zo goed geregeld. Ik hoef gelukkig geen 3 maanden weg van mijn paard en ben dat ook niet van plan.

!!!!
.
.
.
!!!! Wat ga je doen voor werk?
terwijl wij hier weg hagelen
Vandaag een paar keer bij Es geweest en ze ging lekker!!!!!!! Ze ligt niet zo veel meer en het hevige zweten is weg verder oogt ze gewoon lekker gezond, happy en alert! Dit dus even vasthouden en daarna aan het lopen gaan werken en dan moet het goedkomen
) en ze stond nog steeds.....hooi over de deur gegooid en toen ging ze eten. Ze zag er gewoon nog steeds fijn uit, dus vandaag was voor ons in ieder geval een goede dag
Die zit vast in de pocket...nu elke dag een klein stappie beter en dan ben ik helemaal blij
!!
veel te koud.. ik wil ook wel op een dakterras liggen zonnen nu, eigenlijk...
Hier nauwelijks sneeuw gezien
jammer want ik ben dr dol op! Ik ben sowieso dol op alles wat koud is...