Ik van zometeen maar weer eens mijn paardje in de trailer heisen en weer door de duinen rijden
Vandaag vanaf manege Poelenburgh.En dat was dan alweer zo ongeveer mijn vakantie.... blegh, maandag weer aan t werk...
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Vandaag vanaf manege Poelenburgh.
Morrie schreef:morgen kom je toch nog bij mij????
hoogtepunt van de vakantie: wizwa's kont kaal mogen knippen![]()
dekoezegtboe schreef:ik moet zo naar het ziekenhuisdaar gaan ze de nagel van mijn grote teen er af halen.... ik zie er erg tegen op
Tinkerloos schreef:Je moet je teen gewoon even stoten tegen een brommer..![]()
Citaat:Morrie: deze dvd is pico bello!!
Morrie schreef:ik liet net bij Edah een meloen o m'n voet vallen, kapot..... schoenen kan ik weggooien, voet dik en blauw, rok smerig *getver* leuk begin van de vakantie...
Morrie schreef:leren sandalen kunnen volgens mij niet in de wasmachine......
dit soort dingen heb ik nou altijd, of er gaat een paard op m;'n voet staan zodat ik alle middenvoesbeentjes gebroken heb, of ik ga op hol zodat ik de hele vakantie niets meer durf enz.
maar dan in een zak en geen wasverzachter.Morrie schreef:leren sandalen kunnen volgens mij niet in de wasmachine......
dit soort dingen heb ik nou altijd, of er gaat een paard op m;'n voet staan zodat ik alle middenvoesbeentjes gebroken heb, of ik ga op hol zodat ik de hele vakantie niets meer durf enz.
maar van het nagel er af halen voelde ik niet veel.... nu doet het wel zeer en zit ik met mijn pootje omhoog achter de PC. Morrie schreef:leren sandalen kunnen volgens mij niet in de wasmachine......
lelijker dan die kan niet
en al zou ie gaan rennen, hij gaat toch wel naar de ingang van het weiland..... morgen mag Ara dat doen, dan maak ik wel een filmpje